Hansien Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Jeg ville bestilt Pumpe, nipler, slange og kanskje vifter fra utlandet (UK?) Copper Eller bra Det er nok det jeg kommer til å gjøre ja. Først vil jeg ha HW'en i hus (Hvertfall GPU, hovedkort og CPU) så jeg kan danne meg et bildet over hvor mange nipler og vinkler jeg trenger. E: Ny side. Greit å sitere han jeg snakker til da. Endret 21. april 2013 av Hansien Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Det er nok det jeg kommer til å gjøre ja. Først vil jeg ha HW'en i hus (Hvertfall GPU, hovedkort og CPU) så jeg kan danne meg et bildet over hvor mange nipler og vinkler jeg trenger. E: Ny side. Greit å sitere han jeg snakker til da. Ikke kabinett? Denne nettbutikken er et eksempel på det jeg tenkte på http://www.watercoolinguk.co.uk/ Endret 21. april 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Kabinettet er alt på tur det. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kabinettet er alt på tur det. Hehe, det var mitt beste tips (Sitte med det foran deg og planlegge ) Lenke til kommentar
powersound Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hehe, det var mitt beste tips (Sitte med det foran deg og planlegge ) Derfor jeg gikk for et stortkabinett... For at jeg skal sitte flere kvelder å planlegge rørføringer... NOT Men skal bli spennende å se TS bygger for planlegger ny stuepc Lenke til kommentar
sungun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Litt inspirasjon: http://www.overclock.net/t/1313366/complete-project-prodigious-ocns-march-2013-motm Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg ville bestilt Pumpe, nipler, slange og kanskje vifter fra utlandet (UK?) Copper Eller bra Godkjent? Liker Frozencpu, ettersom de kan sleeve alt for deg Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Godkjent? Liker Frozencpu, ettersom de kan sleeve alt for deg Jasså, så du er så lat? Jepp, ser bra ut, men har aldri prøvd de viftene, tho Hvorfor ikke modde til 2x240? Trodde forresten Titan CSQ blokkene hadde kommet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Tenkte å ta sjansen på å sleeve selv jeg! 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tenkte å ta sjansen på å sleeve selv jeg! Har tenkt å begynne med å crimpe, jeg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Her er det noen gode ideer å få Client build: 9 Client build: 6 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Er build 9 noe han akkurat har startet på eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det er vel den siste "public" builden han driver med. Han lager jo noen builds der han filmer for youtube og de fleste andre builds uten at han filmer. Så til perioder tar det lang tid mellom to build logs fordi han gjør ferdig client builds. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå