BMWCoupeFtw Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ikke jeg heller, før min AX 850 begynte å hyle som en stukken gris og det er tydeligvis et "vanlig" problem :S Anyways, Corsair got tha looks Corsair sine PSUer har dessverre problemer med coilwhine ja. Har selv måtte returnere 3 HX1050 med coilwhine. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 HX serien er vel værst på coilwhine. Har heldigvis ikke noen ulyder i min AX860i Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Men siden de fleste (alle?) anbefaler TItan så varmt. Hvorfor velge dette før et 690? Endret 18. april 2013 av Hansien Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Fordi det er én fantastisk kraftig GPU fremfor to mindre kraftige. Det gjør at man slipper en del problemer relatert til microstutter, SLI støtte i enkelte spill, effektforbruk etc. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 HX serien er vel værst på coilwhine. Har heldigvis ikke noen ulyder i min AX860i "i" serien er det jo Flextronics, som er OEM, mens "vanlig" AX er det seasonic Har forresten sendt den inn Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fordi det er én fantastisk kraftig GPU fremfor to mindre kraftige. Det gjør at man slipper en del problemer relatert til microstutter, SLI støtte i enkelte spill, effektforbruk etc. Visst man spiller på 60hz 2560x1440 monitorer, som ikke er særlig raske paneler, vil SLi/Xfire problemene være like tydelige? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Visst man spiller på 60hz 2560x1440 monitorer, som ikke er særlig raske paneler, vil SLi/Xfire problemene være like tydelige? Crossfire vil, men ikke SLi, tror jeg... Men AMD jobber på spreng med nye drivere, da Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Ingen som har noe mer å si på handlelista i første posten? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Det forteller du dem da ikke... Behold original kjøleren, og pakk den inn i plastfilm Så ikke dette svaret før nå faktisk. Har dem ikke muligheter for å se dette i form av de typiske klistremerkene som ikke skal rives av og da? Man skal ikke se bort i fra at det blir Zotac i og med at det er vel en av de få på lager her til lands. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Alt kan trikses og fikses med. Ingen av skjermkorta jeg har hatt har noe form for warranty void klistremerker. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Om jeg har forstått rett så er det et BitFenix Prodigy kabinett du skal bruke? Jeg har et slik og har et 7970Ghz Edition i den. Kombinasjonen med kraftig vifte helt inntil kabinett veggen gir en voldsom vifte sus. Det er helt ekstremt å det bråker...mulig Nvidia sine Titan kort er mye bedre på støy. Men ha det i bakhode Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Korrekt Cpu og gpu skal få vann hos meg, så det tror jeg ikke skal være et problem. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 I min Prodigy, lager ikke kabinettviftene en lyd(120mm), men skjermkortet bråker noe grusomt (gainward gtx 660ti). Ikke akkurat god støydemping på greia Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Kjøp panelet med vindu og fjern vinduet = problem solved? (får å få vekk susen) Endret 20. april 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Skal du ha vannkjøling på GPU så er det jo ikke noe problem Har vannkjølt CPU...kanskje jeg må få det på GPU også..for damn det bråker altså. Vet ikke om jeg tørr å skifte panel med vindu. Må vel bli voldsomt varmt da.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Her har du alt du trenger tror jeg Nesten 20k prodigy build! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Det blir nok akrylrør og en annen farge i denne.Ellers en ikke så dum liste. "Alle" har jo blå farge i pcen sin. Endret 20. april 2013 av Hansien Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det blir nok akrylrør og en annen farge i denne.Ellers en ikke så dum liste. "Alle" har jo blå farge i pcen sin. Før hadde "alle" rød, nå har "alle" blå, så jeg "må" nok bytte til pastell + blå Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Pastel blir det nok her og. Må bare bli enig med meg selv om hva slags fargetema jeg skal kjøre. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Her har du alt du trenger tror jeg Nesten 20k prodigy build! Jeg ville bestilt Pumpe, nipler, slange og kanskje vifter fra utlandet (UK?) Copper Eller bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå