fgdvsdfgdfgvws Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Jeg synes det er veldig hyggelig at en jente som jeg har gått på skole med begyner å skrive til meg som jeg ikke har sett på noen år.... MEN....jeg vet ikke hva dere jenter tenker om det? jeg er redd for at det blir litt kleint liksom...... ikke snakket på 3-4år og plutsselig begyner å skrive på facebook og det blir enda verre om hun ikke svarer Hvis jeg ikke har snakket med en jente på veeeldig lenge, men har sett hunn. Vil hun skjønne at jeg liker henne hvis jeg begyner å skrive til henne på face?? hvorfor ellers ville jeg skrevet liksom ?? Kan du gi meg noen flørtetips som jeg kan bruke\skrive uten å være kjedelig og masete?????? Kan si at denne jenta var min første kjæresten og den første jeg kysset med i 3-4klasse tror jeg. Btw jeg er 18år nå Endret 18. april 2013 av fgdvsdfgdfgvws Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 *poke* Anonym poster: b8437764a34088412494bb48672acd39 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 18. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2013 Poke = sex invite. WHAT?! SHIT! Mange jeg aldri hadde trodd var homofile ass :O 13 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) "Hei " Er en ganske god start. Be henne med ut, et eller annet. Ikke ha lange samtaler over facebook, du kommer til å gå på en smell da. Endret 19. april 2013 av Chillin123 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 "Hei " Er en ganske god start. Be henne med ut, et eller annet. Ikke ha lange samtaler over facebook, du kommer til å gå på en smell da. Smell hvordan? Ofte kan det vel være greit å legge et slags grunnlag der? Eller eventuelt skype med video og/eller stemme? Det har jeg gjort tidligere, og dette har fungert. Kan ellers skje at man går litt for fort fram. Har man snakket litt på face/skype på forhånd før man møtes føler man seg ofte mer trygg og lignende. Anonym poster: c9b1dcf4c16c1ca7ff07258e008e77b2 Lenke til kommentar
Player10 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Du er bare redd for å mislykkes. Skriv til ei jente, og spør hvordan det går, og ikke vent, hvis hun skriver videre og spør deg er det bra, men hvis hun ikke skriver tilbake liksom " Hei " , hei - " hvordan går det" - bra- men spør deg ikke om hvordan du har det da bryr hun ikke seg. .Hvis du klarer å finne ut om hun driver med noe aktivitet kan du gå å se på hun mens hun spiller hva hun nå spiller, og kanskje hilse, enten personlig eller med kroppspråk. Eller bare poke haha Da viser du at du er interessert. Hvis hun er interessert vil hun akseptere forespørsmål, men da må du poke først AND BINGO Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 WHAT?! SHIT! Mange jeg aldri hadde trodd var homofile ass :O Kanskje du skal bli litt mer bevisst på signalene du sender? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Kanskje du skal bli litt mer bevisst på signalene du sender? Neh, er ofte folk jeg så og si aldri snakker med og aldri kommer til å snakke med. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Smell hvordan? Ofte kan det vel være greit å legge et slags grunnlag der? Eller eventuelt skype med video og/eller stemme? Det har jeg gjort tidligere, og dette har fungert. Kan ellers skje at man går litt for fort fram. Har man snakket litt på face/skype på forhånd før man møtes føler man seg ofte mer trygg og lignende. Anonym poster: c9b1dcf4c16c1ca7ff07258e008e77b2 Ville heller gått for skype, enn facebook. Lenke til kommentar
vedkasse Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 tror du er ganske fucked uansett jeg ass... Forresten, vet du hvor det norske facebook kontoret ligger? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg føler det fort blir kleint å be ut noen på facebook. Man har gjerne snakket litt med hverandre tidligere uten at emnet har dukket opp. Også føler jeg det er en stor sannsynlighet for å bli skutt ned i forsøket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå