meandI Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Skal bli mamma til en liten jente, og står mellom to navn jeg ikke klarer velge helt mellom. Så derfor spør jeg dere; Silje eller Annicken? :-) 2 Lenke til kommentar
Mysla Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvis du vil ha det absolutt mest populære navnet av de to er Silje en vinner (over 15.000 navnesøstre), Annicken derimot har bare 160 navnesøstre. Jeg ville dog brukt skrivemåten Anniken ellers må nok jenta belage seg på å stave navnet sitt hele livet. Anniken har i overkant av 2600 navnesøstre. Hvorfor ikke begge? Silje Anniken? 1 Lenke til kommentar
meandI Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hvis du vil ha det absolutt mest populære navnet av de to er Silje en vinner (over 15.000 navnesøstre), Annicken derimot har bare 160 navnesøstre. Jeg ville dog brukt skrivemåten Anniken ellers må nok jenta belage seg på å stave navnet sitt hele livet. Anniken har i overkant av 2600 navnesøstre. Hvorfor ikke begge? Silje Anniken? Må ikke være det mest populære navnet, nei - mest hva som er finest. Men Silje er jo uten tvil mer populært enn Annicken/Anniken.. Har tenkt på navnene sammen, men synes ikke det klinger så bra. Endret 19. april 2013 av meandI 2 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild 1 Lenke til kommentar
meandI Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild Blir nok litt for "gammeldags" for min del, hehe Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild Blir nok litt for "gammeldags" for min del, hehe Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild Blir nok litt for "gammeldags" for min del, hehe Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild Blir nok litt for "gammeldags" for min del, hehe Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild Blir nok litt for "gammeldags" for min del, hehe Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild Blir nok litt for "gammeldags" for min del, hehe Ops.. 5 Lenke til kommentar
Flyff Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Er jo mange alternativer som likner for eksempel: Sanna Sindy Cindy Saria Sara Sassa Sasha Sandy Anima Annika Aria Anita Annelly Anastasia Arlene Amelia Etc. men om du absolutt vil ha enten Silje eller Annicken, ville min mening vært Silje. Og grats med ny datter :fun: Endret 20. april 2013 av Flyff 2 Lenke til kommentar
meandI Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Er jo mange alternativer som likner for eksempel: Sanna Sindy Cindy Saria Sara Sassa Sasha Sandy Anima Annika Aria Anita Annelly Anastasia Arlene Amelia Etc. men om du absolutt vil ha enten Silje eller Annicken, ville min mening vært Silje. Og grats med ny datter :fun: Mange fine navn! - men er nok Silje eller Annicken vi har bestemt oss for. Er de to navnene vi synes er finest Tusen takk for det Har heldigvis en mnd igjen på å bestemme oss, hehe! Endret 20. april 2013 av meandI 2 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Som en fan av serien Game of Thrones stemmer jeg for Aria (Arya). Jeg har også hatt dårlige erfaringer med personer som heter Silje, så jeg stemmer for Anniken. Gratulerer med ny pode! Lenke til kommentar
AshKetchum Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Jeg stemmer Silje :) :ph34r: Endret 20. april 2013 av AshKetchum 1 Lenke til kommentar
meandI Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Ingen fler som har ei mening? 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Syns vel egentlig at dere kan la valget stå åpent frem til dere faktisk ser jenta. Min tante hadde to forholdsvis likestilte jentenavn klart da hun fikk sin datter, og da hun så jenta var det liten tvil i hvilket navn hun lignet på. Dessuten er våre stemmer kun subjektive meninger fra ukjente. Det viktigste er jo hva dere føler og tenker. Men stemmer Silje, hvis jeg skal si min mening Gratulerer med den kommende jenta! Lenke til kommentar
meandI Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Syns vel egentlig at dere kan la valget stå åpent frem til dere faktisk ser jenta. Min tante hadde to forholdsvis likestilte jentenavn klart da hun fikk sin datter, og da hun så jenta var det liten tvil i hvilket navn hun lignet på. Dessuten er våre stemmer kun subjektive meninger fra ukjente. Det viktigste er jo hva dere føler og tenker. Men stemmer Silje, hvis jeg skal si min mening Gratulerer med den kommende jenta! Ja, det er sant! Mange som sier man bare vet det når man ser ungen Silje står sterkt i hvertfall. Tusen takk for det, kan ikke vente på å se henne Endret 24. april 2013 av meandI 1 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Annicken! Silje er et kjedelig navn. Lenke til kommentar
subramanian Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Helt enig! Silje er kjempe kjedelig navn og over brukt, har alltid likt annikken, husker jeg kjente en vakker jente som het det da jeg var liten og alltid önsket at jeg het annikken Gratulerer uansett! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ville også skrevet Anniken (hvis dere velger det navnet), da det er kjedlig hele tiden å få feilstavet navnet sitt. Uttalelsen vil jo uansett bli brukt likt. Lenke til kommentar
meandI Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Da har vi fått jenta vår :-) Ble nok Silje - i og med at hun var ei "Silje". Kjempe fornøyd med navnevalget! Takk for alle tilbakemeldinger :-) TS Endret 17. mai 2013 av meandI 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå