Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilket av disse to jentenavnene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha det absolutt mest populære navnet av de to er Silje en vinner (over 15.000 navnesøstre), Annicken derimot har bare 160 navnesøstre. Jeg ville dog brukt skrivemåten Anniken ellers må nok jenta belage seg på å stave navnet sitt hele livet. Anniken har i overkant av 2600 navnesøstre.

Hvorfor ikke begge? Silje Anniken?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du vil ha det absolutt mest populære navnet av de to er Silje en vinner (over 15.000 navnesøstre), Annicken derimot har bare 160 navnesøstre. Jeg ville dog brukt skrivemåten Anniken ellers må nok jenta belage seg på å stave navnet sitt hele livet. Anniken har i overkant av 2600 navnesøstre.

Hvorfor ikke begge? Silje Anniken?

Må ikke være det mest populære navnet, nei - mest hva som er finest. Men Silje er jo uten tvil mer populært enn Annicken/Anniken.. Har tenkt på navnene sammen, men synes ikke det klinger så bra.

Endret av meandI
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild ;)

Blir nok litt for "gammeldags" for min del, hehe :p

Vel Silje av dei to. Men du burde aller helst velje Møyfrid, Birgit, Astrid eller Ragnhild ;)

Ops..

• Liker 5
Lenke til kommentar

Er jo mange alternativer som likner for eksempel:

Sanna

Sindy

Cindy

Saria

Sara

Sassa

Sasha

Sandy

Anima

Annika

Aria

Anita

Annelly

Anastasia

Arlene

Amelia

Etc. men om du absolutt vil ha enten Silje eller Annicken, ville min mening vært Silje.

Og grats med ny datter :fun: :fun:

Endret av Flyff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo mange alternativer som likner for eksempel:

Sanna

Sindy

Cindy

Saria

Sara

Sassa

Sasha

Sandy

Anima

Annika

Aria

Anita

Annelly

Anastasia

Arlene

Amelia

Etc. men om du absolutt vil ha enten Silje eller Annicken, ville min mening vært Silje.

Og grats med ny datter :fun: :fun:

Mange fine navn! - men er nok Silje eller Annicken vi har bestemt oss for. Er de to navnene vi synes er finest :) Tusen takk for det :) Har heldigvis en mnd igjen på å bestemme oss, hehe!

Endret av meandI
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns vel egentlig at dere kan la valget stå åpent frem til dere faktisk ser jenta. Min tante hadde to forholdsvis likestilte jentenavn klart da hun fikk sin datter, og da hun så jenta var det liten tvil i hvilket navn hun lignet på.

Dessuten er våre stemmer kun subjektive meninger fra ukjente. Det viktigste er jo hva dere føler og tenker.

Men stemmer Silje, hvis jeg skal si min mening :)

Gratulerer med den kommende jenta!

Lenke til kommentar

Syns vel egentlig at dere kan la valget stå åpent frem til dere faktisk ser jenta. Min tante hadde to forholdsvis likestilte jentenavn klart da hun fikk sin datter, og da hun så jenta var det liten tvil i hvilket navn hun lignet på.

Dessuten er våre stemmer kun subjektive meninger fra ukjente. Det viktigste er jo hva dere føler og tenker.

Men stemmer Silje, hvis jeg skal si min mening :)

Gratulerer med den kommende jenta!

Ja, det er sant! Mange som sier man bare vet det når man ser ungen :) Silje står sterkt i hvertfall. Tusen takk for det, kan ikke vente på å se henne :)

Endret av meandI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...