Mystikus Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ut på tur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Et litt annerledes og fint bilde av nøtteknekkeren. Godt eksponert, fine farger, og ikke minst en veldig fin positur! PS! Selv om de er flinke til å "fly" også, så er vel kanskje kategorien litt "dristig"..., he,he.. Endret 18. april 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Et litt annerledes og fint bilde av nøtteknekkeren. Godt eksponert, fine farger, og ikke minst en veldig fin positur! PS! Selv om de er flinke til å "fly" også, så er vel kanskje kategorien litt "dristig"..., he,he.. Takk for det, Svein Magne ! Nå har jeg lagt ut en del fuglebilder så det var en ren refleks å sette denne kategorien, men jeg får vel finne på en mer passende ettersom denne trolig har vanskelig for å fly Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Nydelig krabat dette Birger..flott eksponert og fint liv i bildet Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Nydelig krabat dette Birger..flott eksponert og fint liv i bildet Takk for det, Terje ! Jeg hadde feil objektiv så derfor tok jeg bildet med kamera i cropmodus for at Nøtteliten skulle fylle større del av bildeflaten. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 ett utrolig artig bilde. men lurer litt på hva er cropmodus? Har ikke lært så mye enda med fineser på kameraene. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 ett utrolig artig bilde. men lurer litt på hva er cropmodus? Har ikke lært så mye enda med fineser på kameraene. Takk for det, Knut S ! Nikon D800 har muligheten for å variere bildefeltstørrelse fra FX-format : (36x24) 1,0x (FX-format) og ned til DX-format: (24x16) 1,5x (DX-format). Se vedlagt fil. Dette medfører til at ved valg av DX-format så fikk jeg et tettere utsnitt rundt ekornet, men på bekostning av oppløsning. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 tusen takk for info, gøy å lære hvordan jeg kan gjøre ting bedre og bli en bedre hobby fotograf Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hehe..flott fanget..morsom positur du fikk her;) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Denne var svært søt!!! mvh Tove Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Hehe..flott fanget..morsom positur du fikk her;) Takk for det, Jan Erik ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Denne var svært søt!!!mvhTove Takk for det, Ovidia2 ! Med slike søte naboer så kan man ikke være annet enn glad ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Koselig bilde Birger og God helg ønsker Leif Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Koselig bilde Birger og God helg ønsker Leif Takk for det, Leif og en utomordentlig God helg til deg også ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Visste ikke at vi kunne forstå ekornspråket, men det viser jo bildet her at vi kan Artig liten krabat. Har du de håndtamme? Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Visste ikke at vi kunne forstå ekornspråket, men det viser jo bildet her at vi kan Artig liten krabat. Har du de håndtamme? Takk for tilbakemeldingen, Jentungen1 ! Jeg har nok ikke noen håndtamme dyr nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg