Gå til innhold

Ut på tur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et litt annerledes og fint bilde av nøtteknekkeren. Godt eksponert, fine farger, og ikke minst en veldig fin positur!

PS!

Selv om de er flinke til å "fly" også, så er vel kanskje kategorien litt "dristig"..., he,he.. ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Et litt annerledes og fint bilde av nøtteknekkeren. Godt eksponert, fine farger, og ikke minst en veldig fin positur! PS! Selv om de er flinke til å "fly" også, så er vel kanskje kategorien litt "dristig"..., he,he.. ;)
Takk for det, Svein Magne ! :)

Nå har jeg lagt ut en del fuglebilder så det var en ren refleks å sette denne kategorien, men jeg får vel finne på en mer passende ettersom denne trolig har vanskelig for å fly :)

Lenke til kommentar
ett utrolig artig bilde. men lurer litt på hva er cropmodus? Har ikke lært så mye enda med fineser på kameraene.

Takk for det, Knut S ! Nikon D800 har muligheten for å variere bildefeltstørrelse fra FX-format : (36x24) 1,0x (FX-format) og ned til DX-format: (24x16) 1,5x (DX-format). Se vedlagt fil.

Dette medfører til at ved valg av DX-format så fikk jeg et tettere utsnitt rundt ekornet, men på bekostning av oppløsning. :)

post-251374-0-25659400-1366316782_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...