AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hei, Litt usikker på hva jeg har, men skal prøve å forklare. Jeg har noe som ligner på vorter, egentlig er jeg sikker på at det er vorter, og disse vortene har jeg over penis, altså, ikke på penisen, men noen cm over, der hvor man får det meste av håret,det vil si, noen cm under navelen. Når vortene sitter der, betraktes dem da som kjønnsvorter, og kan jeg da bruke wartec på dem, eller behandles dem som vanlige vorter da? For når jeg har googlet står det at wartec skal påføres på penis der hvor vortene sitter, men jeg har dem jo ikke på penis, og kan jeg da bruke dette middelet? for det står at man ikke skal bruke dette middelet på vanlige vorter. Takk for svar Anonym poster: 18d638b8e15991d95c8aa5b1e4085fc0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Jeg hadde en vortelignende ting rett under selv, og fikk fjernet dette hos legen. Legen sa det var en polypp, og det tok han 1 minutt å fjerne den. (Bedøvelse og elektrisk sag, av noe slag.) Kanskje du burde spørre legen din? Anonym poster: 1edaae95e9f2c5936ed00898ca206746 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Jeg hadde en vortelignende ting rett under selv, og fikk fjernet dette hos legen. Legen sa det var en polypp, og det tok han 1 minutt å fjerne den. (Bedøvelse og elektrisk sag, av noe slag.) Kanskje du burde spørre legen din? Anonym poster: 1edaae95e9f2c5936ed00898ca206746 Sa legen noe om dette var smittsomt under samleie? For virker som det er dette jeg har. Og hva er en polypp egentlig, og hvordan får man dem, farlige eller ufarlige? Anonym poster: 18d638b8e15991d95c8aa5b1e4085fc0 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er nok hudtagger som blir mer riktig for polypper i huden. Ikke farlig og ikke smittsomt. Du kan dra til legen og fjerne dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå