Ladida93 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hei! Er en gutt på 19 år som endelig har fått den følelsen av å ville flytte ut hjemme ifra, er så lei av å være her (Haugesund). Har bestemt meg for å ville flytte til Bergen men hører det er ganske dyrt å bo der. Kom ut av skapet for ikke så lenge siden å har bestemt meg for etter dette året på videregående skal jeg ta et fri år for å finne mer ut av meg selv leve livet for hva jeg har gått glipp av osv. Har så lyst til å flytte etter sommer elns.. har dere tips? Sånn jeg tenkte det er at jeg bor hos kompissen min i bergen, søker jobb imens jeg er der.. og OM det jeg gjør det kan jeg kanskje bo hos han en liten stund helt til jeg finner meg en egen hybel/leilighet? i dno.. er så uviten i det "voksne" liv. Hjeeeelp ( Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Går du på studiefag eller yrkesfag? Jeg foreslår uansett at du fullfører videregående og deretter søker studieplass eller lærlingplass i Bergen. Forresten ligger denne tråden i feil kategori. Spør pent en moderator om å flytte den til riktig plass. Endret 18. april 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå