Gå til innhold

Neste Monster Hunter brukar CryEngine 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er noe skeptisk til at en PS3 kan kjøre dette spillet. Jeg håper at de har eliminert lasteskjermene fullstendig og lagt inn huler og stier i stedet, det ville vært et naturlig fremskritt for serien, men en PS3 har alt for lite RAM for å takle noe slikt med denne grafkken attpåtil.

 

når hm3 kjører på ps3 så går det her å bra..

Lenke til kommentar

mh3 aka monster hunter3 skal det være... gikk litt fort i svingen der...

Monster Hunter 3 HD er en port av Monster Hunter 3 Portable.

En ting er å kjøre Monster Hunter 3 Portable i HD, en Cryengine-utgave av Monster Hunter vil stille helt andre krav. Den grafikken du ser i traileren der vil du ikke få på en PS3 sammen med oppmot 20 spillere som jobber på et digert monster vil ikke gå på en PS3, det blir for lite RAM.

 

Dessuten er dette et MMO, dagens konsoller har rett og slett ikke nok ytelse og minne til å kjøre et MMO akseptabelt.

Lenke til kommentar

arni90 er korrekt at en PS3 ikke vil kunne kjøre CryEngine for fulle mugger må man også huske at Crysis 3 som også bruker CryEngine 3 allerede finnes til PS3. (Og jeg bare går ut fra at de kommer til å bruke CryEngine 3 da jeg ikke kan huske å hørt noe om en CryEngine 4 ennå.)

Nå er områdene i Crysis 3 langt mindre enn områdene i Monster Hunter, dog pleier Monster Hunter å være fylt med mer bare områder. Problemet oppstår når man skal ha 4+ jegere, 2 monstre, og 5-6 mindre monstre løpende rundt fullt animert uten slowdowns. I Monster Hunter kan man heller ikke akseptere slowdowns i framerate fordi veldig mange av ferdighetene du lærer deg har 0-3 frames margin.

Lenke til kommentar

Monster Hunter handler i stor grad om å utnytte invincibility frames, animasjonskansellering, og å lese monsterets ticks.

 

Nå er det en stund siden sist jeg spilte, men jeg mener å huske at det er som Dark Souls. Med det mener jeg at det ikke er mulig å kansellere en animasjon når du først har satt den i gang?

Lenke til kommentar

Nå er det en stund siden sist jeg spilte, men jeg mener å huske at det er som Dark Souls. Med det mener jeg at det ikke er mulig å kansellere en animasjon når du først har satt den i gang?

Å bli tråkket på av en wyvern vil kansellere animasjonen din om du bruker Hammer, Lance, SnS, eller holder for ørene, Hammer, GS, LS, er 100% avhengig av å kansellere recovery-animasjonene med rulling, Dual Swords kan også kansellere de fleste angrepene halvveis gjennom animasjonen. Alle monstre har også stagger-animasjoner som kan kansellere angrep. Det sentrale er selvfølgelig å være trygg før du angriper, men du kan spille langt mer aggressivt og trygt med kunnskap om animasjonskansellering.

 

Om du spiller Monster Hunter som du spiller Dark Souls gjør du rett og slett noe grunnleggende feil :p

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg at jeg har lyst til å drepe en kjempebever, eller fly rundt i fjærdrakt å drepe monster med en død fisk. Hadde kanskje spilt spillet om det var kulere karakterer, bedre animasjon, skumle fiender, stygge fiender, kul loot, bra med customizing, bedre partikkeleffekter, mer dynamisk gameplay, epic musikk, kul story, bedre lys/farger, skyer med volum, mer tesselation og uten kjempebevere.

 

hahaha.. Et helt annet spill med andre ord :p

Fin post, likte den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...