KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Velkommen Guilty! Koselig med flere jenter her selvom jeg ikke er så super aktiv. Og må få legge til at du er utrolig vakker! Wow. Sjekka bildet ditt, guilty, og du er kjempepen<3 Slapp av, du er pen du og, freidig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du og, EveryGameGamer! Vi er alle pene. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Wow. Sjekka bildet ditt, guilty, og du er kjempepen<3 Slapp av, du er pen du og, freidig! Jeg mener det altså. Hun var sånn wow pen. Sånn at jeg snur meg. Og takk, tror jeg hahahahaha Og vi kan alle være pene<3<3<3xDDD Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du og, EveryGameGamer! Vi er alle pene. Denne er bra. Vi fant jo også ut at livet var meningsløst, så hvorfor ikke la alle oss svette nerder være pene? Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Velkommen Guilty! Koselig med flere jenter her selvom jeg ikke er så super aktiv. Og må få legge til at du er utrolig vakker! Tusen takk for begge deler! Måtte såklart se i bildetråden jeg og nå, og du er vakker selv! Tror forresten jeg har sett deg før ett eller annet sted på nett Wow. Sjekka bildet ditt, guilty, og du er kjempepen<3 Slapp av, du er pen du og, freidig! Oi, tusen takk! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tusen takk for begge deler! Måtte såklart se i bildetråden jeg og nå, og du er vakker selv! Tror forresten jeg har sett deg før ett eller annet sted på nett Oi, tusen takk! Bare hyggelig! Og det har vi. Har vært på samme forum før :-) Og tusen takk! Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Bare hyggelig! Og det har vi. Har vært på samme forum før :-) Og tusen takk! Var litt usikker på om jeg skulle nevne det eller ikke men er glad jeg gjorde det, så trenger jeg ikke bruke natten på å finne ut hvor jeg har sett deg før Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Du går ut i fra at hun er jomfru, altså? At ei tilfeldig tjuge år gamal jente er jomfru? 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Om du fortsatt ikke har fått noen PM-er så beviser vel det at gutter bare prater med jenter i håp om å få seg noe. Ja, hvorfor prater du med jenter, egentlig? Jeg mener det altså. Hun var sånn wow pen. Sånn at jeg snur meg. Du flyttet altså PC-stolen din 180 grader rundt slik at du kunne snu deg mot skjermen? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ja, hvorfor prater du med jenter, egentlig? Har ikke sendt PM jeg heller! Hvorfor er det synd for deg da? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ja, hvorfor prater du med jenter, egentlig? Du flyttet altså PC-stolen din 180 grader rundt slik at du kunne snu deg mot skjermen? Absolutt Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hvorfor er det synd for deg da? Eg trur oss gjev oss der. Me bør trass alt prøve å unngå å skremme bort Guilty. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Eg trur oss gjev oss der. Me bør trass alt prøve å unngå å skremme bort Guilty. Pff. Hun må da ha sett deg på KG før. Og avsporingene i denne tråden er uansett mye mindre drøye enn de som er der inne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kvinneguiden er noe av det knalleste. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Pff. Hun må da ha sett deg på KG før. Og avsporingene i denne tråden er uansett mye mindre drøye enn de som er der inne. På KG er alt lov. Det verkar i allefall som. Her derimot er det greitt syne at ein i allefall er litegrann sivilisert. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Aldri vært innom den beryktede KG. For meg virker det som et anarki som har gått løpsk ut ifra hva jeg har blitt fortalt. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det er ikke anarki. Det er stor utbredelse av sensur der. Men det kommer jo ikke alltid med en gang. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ehe. Ikke alltid med en gang? Er det skummelt å gå inn der? Har tenkt meg det en gang, men blir alltid så redd at jeg ragequiter Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Masse hyggelige personer på KG. En god del av dem henger jo her og. Endret 22. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Men moderatorane der er ikkje glade i potensielt kontroversielle diskusjonar som går utanom norma. Dimed sensurera/sletta dei mykje meir enn naudsynt, berre for å vera på den trygge sida. Og det er nett difor det er morosamt å vera kontroversiell på pur faen. Endret 22. april 2013 av Staketten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå