Arodem Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Norske Krillbite ber spillerne om støtte til siste fase fase av utviklingen. Les hele saken Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Og med gode tips fra Red Thread [Entertainment, journ.anm] som nettopp har avsluttet sin suksessfulle kampanje, valgte vi å utsette den litt, fortalte Tingstad Husby. Regner med det er Red Thread Games de har fått tips fra. Jeg synes personlig begrunnelsen for å samle inn penger med crowdfunding er rimelig tynn i dette tilfellet, så jeg holder meg nok unna dette prosjektet. Prisene de tar for å forhåndsbestille et spill med 4 timers gameplay virker også ganske avskrekkende på meg. Men det virker som om de har klart å generere en del oppmerksomhet og fått en relativt bra start på Kickstarteren, og det er jo veldig hyggelig for dem om de kommer i mål. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Og med gode tips fra Red Thread [Entertainment, journ.anm] som nettopp har avsluttet sin suksessfulle kampanje, valgte vi å utsette den litt, fortalte Tingstad Husby.Regner med det er Red Thread Games de har fått tips fra. :)Jeg synes personlig begrunnelsen for å samle inn penger med crowdfunding er rimelig tynn i dette tilfellet, så jeg holder meg nok unna dette prosjektet. Prisene de tar for å forhåndsbestille et spill med 4 timers gameplay virker også ganske avskrekkende på meg. Men det virker som om de har klart å generere en del oppmerksomhet og fått en relativt bra start på Kickstarteren, og det er jo veldig hyggelig for dem om de kommer i mål. Huuups! Jepp, det stemmer. Har rettet opp blemmen nå. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå