Arodem Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Among the Sleep-utvikleren forteller om skrekk, norsk spillmiljø og utdanning. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Var en tur på SpillExpo i fjor, og dum som jeg var, glemte jeg å stikke innom indiestanden. Synd, for dette gleder jeg meg virkelig til! Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Prøvde det på SpillExpo i fjor, og jeg er imponert! Spillet virker helt fantastisk, dette blie nok et day 1-kjøp! Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Første prosjektet jeg har backet på Kickstarter! Dette kan bli gøy Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Veldig tunge steg på den ungen. Men det så nå interessant ut. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Dette ble sannerligen min første KS også. Digga stemningen. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå