Valiient Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Har lyst til at mopeden skal dra bedre i oppoverbakker osv Og få høyere topp fart! Det her er det jeg har sett på: 46t bakdrev 13t framdrev MK-2 effektanlegg Yamaha DT50x Lenke til kommentar
Marius963 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det oppsettet høres greit ut for en dtx som skal ha høyere toppfart og dra bedre Den vil nok gå 80-90km/h med det oppsettet der. Husk at med det oppsettet på du også dyse den om. 92-95-98-100 dyse skal nok være mitt i blinken. Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta til større forgasser, 21mm dellerto. For orginal forgasseren i dt50x er ganske dårlig. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det der blir etter min mening litt for tung drevning.. Har en kompis med en Aprilia SX50 (samme som meg), med 15/53 drevning, noe som ca. tilsvarer 13/46t som du nevnte. Den drar ganske enkelt for dårlig, og sliter opp en del bakker uten å clutche til turtallskicket. Når den først kommer til turtallskicket derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå