FlyDuc Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Hei, da et spill starter så blir skjermen først svart... enten starter spillet og jeg kan kun bevege musen 1/4 eller 1/2 av skjermen. Ellers kommer jeg bare tilbake til skrivebordet... Jeg kan heller ikke bruke alt+tab eller bare trykke på spillet på den linjen, blir bare svart litt også er jeg tilbake på skrivebordet. Prøvde også å maksimere spillet fra oppgavebehandlingen, da kom spillet opp men jeg kunne ikke trykke på noe. [Postet det her siden det bare har skjedd på spill... Lol, gw2, torchlight 2..) Dette startet å skje over i går... Kan problemet ligge ved at jeg bruker 2 skjermer? Siden jeg nylig har kjøpt et til. Men alt funket jo helt fint da. Takk for at du leste igjennom ^^, Skrev kanskje feil sted... kanskje skulle vært på "Maskinen fungerer ikke".. Endret 18. april 2013 av FlyDuc Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Har du prøvd å deaktivere den ene skjermen? Du kan forsøke å legge inn (oppdatere) skjermkortdriver på nytt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har prøvd gw2 og torchlight og jeg har også flere skjermer. Har ikke hatt noe problemer men du kan prøve å deaktivere (windows + P) den andre skjermen. Lenke til kommentar
FlyDuc Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Takktakk! Har prøvd å deaktivere skjermene, koble de fra og men det hjalp ikke. Men det funket å oppdatere skjermkort driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå