Speider-gutten Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er det noen som vet om et sted der jeg kan kjøpe meg en god sekk som jeg kan bruke til skolen? Må være plass til: 15" Macbook Pro (u.retina) Lader/ledning 3-4 bøker evt Rom til iPad/iPhone Må være vanntett/vannavstøtene, da jeg kan bruke den i andre sammenhenger enn skole også. Har vert litt borte på elkjøp og apple, elkjøp var jeg litt usikker på og apple ble det raskt dyrt. Har lyst til å holde meg under 500,- Fant Thule Crossover som virker veldig kjekk, men som sagt vil holde meg under 500,- Noen som vet om sider/steder eller har egne sekker som de synes er bra? Lenke til kommentar
Larsifk Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg bruker en North Face som ligner veldig på denne som jeg er veldig fornøyd med! Fant den på en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Ja den så kjekk ut den og, takker Liker North Face. Jeg ser meg litt mer om før jeg bestemmer meg, vil helst ikke gå på et bomkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå