Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Uttrekkbar skuff til kildesortering i kjøkkenskap

Anbefalte innlegg

I overkommelig fremtid skal det gjøres noen mindre forandringer på kjøkkenet mitt. Den gamle varmtvannsbrederen fra tidlig 70-tall skal da byttes ut på grunn av lekkasjefare og problemer med overtrykksventil. Da skal en større tank inn på vaskerom og skapet den står i frigjøres til andre ting.

Jeg har da planer om å sette inn et kildesorteringssystem delt i minst tre kategorier: Plast, glass/metall og pant eller papp. Pappen sorteres for seg selv et annet sted men trenger litt større plass. Jeg kunne tenke meg å få den inn i systemet med resten og ha fire kategorier totalt.

Jeg tenker selv en form for skuff som fire bøtter kan monteres i, og som da kan kjøres ut. En fordel er om de er festet i bunn av skapet, samt at de faktisk tåler vekt av det som legges i bøttene.

Noen som har tilsvarende system eller kjenner til et lignende?

Kan legge ved bilde av skapet om det hjelper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nederste saken der er nok det som vil passe best her. Bredden gjør det mulig å a to sett ved siden av hverandre, samt at det passer inn i et skap med allerede montert skapdør. Da står det ganske bra til bruksområdet her i huset.

Takker for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...