Moonchild16 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Hei alle! Jeg er student i nordisk språk og litteratur ved UiB og dette semesteret skal jeg skrive ei bacheloroppgave om språklig variasjon og endring. Jeg har bestemt meg å skrive om skriftlig språkvariasjon og hvordan sosiolingvistiske faktorer og språkholdninger påvirker den. Derfor trenger jeg noe hjelp til å bli ferdig med oppgaven, siden jeg må få svar på en spørreundersøkelse jeg gjennomfører. Undersøkelsen tar kanskje ti minutter og det vil være av stor hjelp for meg om dere kan svare på den. Håper dere kan ta dere litt tid til å gjøre det og kanskje dele denne lenken med vennene deres. Dere vil ha min evige takknemlighet! Spørreundersøkelsen er her: https://www.onlineundersokelse.com/s/579f84c Takk så mye! Endret 18. april 2013 av Moonchild16 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Spørreundersøkelsen er her: Nei, det er den ikke.. Kommer bare til forsiden av onlineundersøkelsen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Riktig link. EDIT: besvart. Endret 18. april 2013 av E.C. Lenke til kommentar
Moonchild16 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Nei, det er den ikke.. Kommer bare til forsiden av onlineundersøkelsen. Oi, takk så mye.. Fungerte bra da jeg kopierte lenken, men da gikk det galt. Riktig link. EDIT: besvart. Tusen takk! Lenke til kommentar
Moonchild16 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Nok en bump Lenke til kommentar
Moonchild16 Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Takk til alle som har svart på undersøkelsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå