Cuneax Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Titan får <em>enda</em> raskere lagring.Verdens kraftigste supermaskin blir bedre Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ifølge Oak Ridge er lagringskapasiteten så enorm at den tilsvarer 365 300 kilometer med bøker stablet oppå hverandre, eller avstanden fra Oak Ridges hovedkvarter i Tennessee til Månen. Jeg synes nå dette sier mer om hvor sykt langt det egentlig er til månen... 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg skal oppgradere pc'en min, hvor kan jeg kjøpe en slik en? Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg skal oppgradere pc'en min, hvor kan jeg kjøpe en slik en? Tror du finner den på din nærmeste spaceworld butikk. Tipper de har en sånn kar på bakrommet Lenke til kommentar
Revox Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Verdens raskeste supercomputer er drevet av AMD/NVIDIA. Sur pastill å sutte på for Intel kan jeg tenke meg. Edit: Faktisk blir Intel pissa på av PowerPC og Sparc64 systemer også og dukker ikke opp før på 6. plass. Endret 18. april 2013 av Revox Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Sagt på en enkel måte: Det er raskt, veldig raskt. Takk for at dere skriver slik at selv en som meg kan forstå 1 Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det jeg ikke helt forstår er hvorfor de bare har ett usselt TESSLA kort i hver node ... ??? Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Det jeg ikke helt forstår er hvorfor de bare har ett usselt TESSLA kort i hver node ... ??? De kan jo ikke la utviklingen gå for raskt Da må de jo jobbe mye hardere og utvikle masse nytt til neste maskin istedenfor bare å oppgradere Endret 18. april 2013 av EspenB89 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det jeg ikke helt forstår er hvorfor de bare har ett usselt TESSLA kort i hver node ... ??? Når Blue Gene klarer å karre seg forbi setter de inn et ekstra kort i hver node og vips så er Titan godt plassert på toppen igjen. Melkekua Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Fin "liten" oppgradering det der. Btw, det ene bildet i artikkelen kan ikke forstørres pga. feillinking. Bildet linker hit: http://img.gfx.no/11...py.956x538c.jpg Endret 18. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå