Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye vil jeg få i erstatning?

Cooky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Advokaten får betalt uansett. Du får ikke. Han har ingenting å tape utover "ære" og potensielt "bortkastet" tid.

Jeg får betalt dersom jeg vinner søksmålet.

Skal du kjøpe deg villa for pengene?

For pengene ønsker jeg å skaffe meg (kjøpe) en leilighet i enten Oslo eller et sted i Akershus, så jeg kan komme meg ut av mine foreldres hus, hvor jeg bare opplever stress/angst hele tiden.

Endret av Cooky
Lenke til kommentar

Ergo du burde heller prøve å søke ung ufør.

Jeg kommer mest sannsynlig til å gjøre dette dersom/når jeg vinner søksmålet.

Jeg kan ikke gjøre det før da jeg er avhengig av AAP pengene, som jeg vil miste under behandlingen av en eventuell Ung Ufør- søknad.

Endret av Cooky
Lenke til kommentar

Jeg kommer mest sannsynlig til å gjøre dette dersom/når jeg vinner søksmålet.

Jeg kan ikke gjøre det før da jeg er avhengig av AAP pengene, som jeg vil miste under behandlingen av en eventuell Ung Ufør- søknad.

Det stemmer ikke. Du fortsetter å få AAP ut perioden det er ment du skal få det, eller til søknaden om ufør blir innvilget.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Han vil garantert reise sak, siden han i samtalen sa at han ville sende et anonymt brev til skolen jeg gikk på om at en elev kommer til å saksøke de for mobbing innen 1-2 dager, og ville innkalle til et møte med skolen.

Han mente også at alt for lite tidligere mobbeofre per dags dato får erstatning for mobbing på skole (at altfor lite personer faktisk vet om denne muligheten).

Det er jo i og for seg greit men dette er vell først og fremst noe son vil bli tatt til konfliktrådet?

Det er ingen garanti for at du vinner saken.

Donald duck tallet er bare å glemme, det er ikke sånn at vi velger en vilkårlig sum vi mener passer oss også hiv og hoi høyesterett here i come.

Endret av Priim
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fordi han vil ha penger, selvfølgelig.

Det er uansett ikke konfliktrådet, men forliksrådet, som er rett instans. Konfliktrådet behandler straffesaker, og der er nok evt. straffbare forhold foreldet. Forliksrådet er også et dårlig valg, da dette er for kompliserte bevisforhold OG for komplisert juss for forliksrådet, både mtp. sammensetningen og saksgangen der.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Viss det er 6 mill i premie for å påberope seg psykiske lidelser for traumatisk oppvekst så trur eg at eg og meina at folk var litt slemme med meg engang i blant

Vel, nå har jeg tenkt meg litt om, og kommer heller til å kreve 3mil i erstatning (om advokaten synes dette ikke vil virke useriøst).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...