oophus_3do Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bah, nå kommer han til å saksøke legen sin også. 4 Lenke til kommentar
Brosstan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Bah, nå kommer han til å saksøke legen sin også. Om det han forteller om legen sin er realitet og ikke overdrivelser har han jo faktisk en utrolig god sak, siden legen uten tvil har drevet med feilmedisinering. 4 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Dette er et juss-forum, selv om vi tillater litt utenomsnakk så skal man hovedsaklig poste innhold som er av juridisk karakter. Off- topic innlegg vil heretter bli slettet. P.S. Dette innlegget skal ikke diskuteres i denne tråden. 2 Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Bah, nå kommer han til å saksøke legen sin også. Prøver du å være morsom..? Nei, jeg har ingen planer om å saksøke legen min. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Spørsmål; Er det mine skattepenger som går til sånne som TS? 2 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Høyst sannsynlig ikke, siden kravet er urealistisk. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Spørsmål; Er det mine skattepenger som går til sånne som TS? Erstatninger til mobbeofre må komme fra en plass så man kan jo si at også skattepengene våre er med på å finansiere "sånne" som TS. Når det er sagt er ikke jeg i tvil om at TS fortjener en form for erstatning/oppreisning hvis det han forteller er sant noe jeg for all del ikke tviler på og jeg har ikke noe som helst i mot at dette blir betalt av fellesskapet. En bedre måte å bruke skattepengene våre på er å bruke en del mer penger på å forbygge mobbing for jeg unner faktisk ingen å bli mobbet. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hvordan ligger denne saken ann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå