Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye vil jeg få i erstatning?

Cooky

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at dere avslutter diskusjonen om hva som går på frikort og blåresept og hva som ikke går under disse ordningene. Dere kan begge ha rett (et legemiddel kan i en kontekst være godkjent på blå resept mens i en annen kontekst er det på hvit resept, selv ved tilsynelatende like tilstander).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5 millioner? JEG LER! Utøyaungene fikk jo bare 300 000 hver for oppreisnibg av traumatiske opplevelser...

Om du hadde lest tråden skikkelig hadde du fått med deg at jeg ikke lenger kommer til å kreve en så stor sum, men heller 1.500.000,-

Det er uansett ikke oppreisning det sannsynligvis vil være snakk om her, og jeg er ganske sikker på at de fleste som opplevde terroraksjonen på Utøya (og i Oslo), ikke har det så ille som meg psykisk sett.

Lenke til kommentar

Om du hadde lest tråden skikkelig hadde du fått med deg at jeg ikke lenger kommer til å kreve en så stor sum, men heller 1.500.000,-

Det er uansett ikke oppreisning det sannsynligvis vil være snakk om her, og jeg er ganske sikker på at de fleste som opplevde terroraksjonen på Utøya (og i Oslo), ikke har det så ille som meg psykisk sett.

Tror ikke jeg villa ha kommet med slike påstander hadde jeg vært deg!!

Kanskje ikke alle har det like ille mens mange har det kanskje 10 ganger verre!!!

Å komme med slike påstander viser litt hvor dårlig du er til å sette deg inn i andres situasjon samtidig som du nesten forventer at ALLE her på forumet skal forstå hvor ille du har det selv.

Endret av Nasciboy
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg villa ha kommet med slike påstander hadde jeg vært deg!!

Kanskje ikke alle har det like ille mens mange har det kanskje 10 ganger verre!!!

Å komme med slike påstander viser litt hvor dårlig du er til å sette deg inn i andres situasjon samtidig som du nesten forventer at ALLE her på forumet skal forstå hvor ille du har det selv.

Det å tenke at man har det værre en alle andre er ganske vanlig når man er depresiv

• Liker 3
Lenke til kommentar

det har du absolutt ingen anelse om! jeg så mine 2 beste kamerater fra barndommen av bli skutt ned rett foran meg iskaldt som han gjorde det. jeg skjønner at du kanskje har det ille, men fy faen, ikke si at noen som overlevde Utøya ikke har det like vondt som deg...

• Liker 6
Lenke til kommentar

det har du absolutt ingen anelse om! jeg så mine 2 beste kamerater fra barndommen av bli skutt ned rett foran meg iskaldt som han gjorde det. jeg skjønner at du kanskje har det ille, men fy faen, ikke si at noen som overlevde Utøya ikke har det like vondt som deg...

Bitter kan du være et annet sted, det var du som tok opp temaet, her støtter jeg faktisk ts, du har lagt ut en påstand du på ingen måte kan stå innefor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg ser du støtter ts bare ikke mot meg.. er du en form for nettpoliti eller?

Les mine tidligere innlegg både i denne og di andre trådene og du vil se at jeg på ingen måte støtter han i hans plan om å saksøke verden ei heller hans handlinger.

Men at du skal kuppe tråden der han søker hjelp med noe jeg har det værre en deg ego-tripp skal du få billigt av meg, du kjenner ikkr hannes situasjon, han kjenner nok ikke din.

På generell basis er lengre psykisk påkjenning værre en enkelhendelser, dem er derfor ikke i skadesammenheng sammenlignbare og det er veldig respektløst av deg å prøve og sammeligne det.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ja jeg ser du støtter ts bare ikke mot meg.. er du en form for nettpoliti eller?

Er enig med Priim her... man kan ikke bare åpne en dør og begynne å sutre med en gang man ikke får uforbeholden medhold.

Dette er 2 forskjellige saken som ikke er sammenlignbare. Ikke bare fordi sakens natur ikke har sammenlignbare punkter men også fordi at ikke noen på Utøya opplevde situasjonen likt.

På samme måte som jeg sa til TS at han må være forsiktig med å komme med slike påstander vil jeg også råde deg til det samme... la dette forbli 2 forskjellige saken som ikke absolutt må sammenlignes!!

Endret av Nasciboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Der har du nok helt rett.

Jeg er veldig dårlig på å klare å sette meg inn i andres psykiske situasjon, og hvor dårlig de har det.

Samtidig så mente jeg det at SANNSYNLIGVIS så har ikke de fleste fra utøya det like ille som meg, men jeg kan jo selvsagt ta helt feil her.

Jeg forventer, og har aldri forventet at personer her på forumet skal, eller ville forstå hvor vanskelig jeg har det psykisk sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...