Tryminator Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Hei. Har tenkt å kjøpe en ny bærbar pc. Noen som kan anbefale en? Skal bruke den til: - mest gaming - litt skriving (skole og sont) - youtube Vill helst kunne filme noe "ok" gode videoer også. Jeg er "litt noob", så hvis jeg ikke får hjelp, kommer jeg nokk til å kjøpe noe dritt Tenkte å bruke 6000 men kan strekke meg til 7500 om nødvendig. Grunnen til at jeg vil ha bærbar er at jeg reiser en del, "Så trenger ikke akkurat en pc som veier et tonn heller " , men det har ikke så mye å si. Endret 18. april 2013 av Trym2000 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hei. Har tenkt å kjøpe en ny bærbar pc. Noen som kan anbefale en? Skal bruke den til: - mest gaming - litt skriving (skole og sont) - youtube Vill helst kunne filme noe "ok" gode videoer også. Jeg er "litt noob", så hvis jeg ikke får hjelp, kommer jeg nokk til å kjøpe noe dritt Tenkte å bruke 6000 men kan strekke meg til 7500 om nødvendig. Grunnen til at jeg vil ha bærbar er at jeg reiser en del, "Så trenger ikke akkurat en pc som veier et tonn heller " , men det har ikke så mye å si. Hvilke spill ønsker du å spille? Og har du store krav til grafikk? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Multicom Xishan W350E. Operasjonssystem (Windows) kommer i tillegg, dersom du ikke allerede har. Men bedre maskin til bruken, og innenfor budsjettet ditt, finner du ikke. Endret 18. april 2013 av thomit Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg er veldig fornøyd med tipset jeg fikk i en lignende tråd nylig. Bare se på den siste tråden jeg startet. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Hvilke spill ønsker du å spille? Og har du store krav til grafikk? Spiller for det meste spill som Minecraft og league of legend Lenke til kommentar
kometenk Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Multicom Xishan W350E. Operasjonssystem (Windows) kommer i tillegg, dersom du ikke allerede har. Men bedre maskin til bruken, og innenfor budsjettet ditt, finner du ikke. Gå for denne! som han sier så får du ikke bedre til den prisen :-) Og den takler nok Minecraft og LOL Endret 19. april 2013 av kometenk Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Og den takler nok Minecraft og LOL Dette er en ekstremt kraftig maskin (spesielt til prisen), og drar disse ekstremt godt. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Takk for svarene tror jeg går for denne Multicom Xishan W350E. Sett flere som anbefaler den. Takk for gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå