w0nderCHiN Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Har alltid hatt følelsen av, og med god grunn, at enginen bak metro er dårlig optimalisert for PC. Det er ingen grunn til at selv Metro:2033 skal være vanskeligere å kjøre på fullt enn Crysis 3, når det ser langt bedre ut enn Metro. Battlefield 4 ser langt bedre ut enn Metro:last Light men tviler på at de kommer til å kreve Titan for å kjøre det påå fullt. Når de krever såpass mye for Last Light så er det noen som ikke har gjort en god nok jobb med optimaliseringen asså Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 BF4 vil nok kreve mer enn en titan for å tute på fullt. Eller å kjøre det på fullt krever sikkert ikke så mye, men om du ønsker en akseptabel FPS så krever det mye maskinvare. Og Metro har mye rare teknologier i motoren sin. Det som tanket Metro 2033 var Tesselation med DX11. Noe som kjører mye bedre i dag. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 PCen min klarer det optimale. Har mer enn nok RAM og prosessorkraft i tillegg til at jeg har et GXT 690. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Har et Nvidia GeForce GTX 295 fra 2009. Spent på å se hvordan det går. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 CPU: 3.4 GHz Multi-Core, f.eks. Intel Core i7 - Checked RAM: 8GB - Checked (sitter med 12 GB så skulle holde) Skjermkort: GeForce GTX 690 / GeForce TITAN - Usikkert, sitter på et GTX 670. Mulig det blir oppgradering. Men tror nok jeg skulle klare å kjøre dette spillet uten for mange nevneverdige problemer. Og tror faktisk jeg blir å kjøpe det og, ser jo lovende ut. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 CPU: 3.4 GHz Multi-Core, f.eks. Intel Core i7 - Checked RAM: 8GB - Checked (sitter med 12 GB så skulle holde) Skjermkort: GeForce GTX 690 / GeForce TITAN - Usikkert, sitter på et GTX 670. Mulig det blir oppgradering. Men tror nok jeg skulle klare å kjøre dette spillet uten for mange nevneverdige problemer. Og tror faktisk jeg blir å kjøpe det og, ser jo lovende ut. er bare å slenge inn et 670 kort til det så er du good to go Lenke til kommentar
Digital D Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 2stk Titans i SLI, det bør kjøre helt knall i 1080p med max settings. For meg blir det mer spennende å se hvordan den takler det på 3 skjermer. Gleder meg sykt til spillet, en fin avveksling fra alle andre FPS spill. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Får håpe spillet ikke krever at du skal kunne bruke æøå da... Usikker paa om det var ment som humor eller om det var ment som noe annet, men hvis du absolutt skal henge deg opp i om jeg bruker æøå eller ikke saa er det en god grunn for det: Jeg bor ikke i Norge for oyeblikket og jeg har engelsk tastatur. Endret 18. april 2013 av xxTJxx 1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 er bare å slenge inn et 670 kort til det så er du good to go Har tenkt tanken flere ganger, men oftest når tanken streifer, er der et eller annet som skjer som gjør at pengene må brukes på noe annet. Tror det er noen onde krefter der ute, utenom staten da, som finner ut når man har litt penger tilgode 1 Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Wohoo! Pc-en min holder seg innenfor minstekravet :DKan bli bra dette her ja Du mener minimumskravet? Det forsikrer bare at spillet starter, ikke at det er spillbart. Yups, mente nok minimumskravet. Regner med at det ikke setter krav til størrelse på PC-en Joda, er nok klar over at det ikke nødvendigvis blir spillbart, så den siste kommentaren min var ment med litt humor, og da rettet mot myself Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 "Spillet benytter seg av en grafikkmotor skapt av utviklerne selv" Slike spill pleier å være tungdrevne og lite optimalisert for hardwaren folk har. Så det blir vel et "nytt" Metro 2033 på ytelsefronten,,,, Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg ligger greit plassert på anbefalte spesifikasjoner. Regner med at det blir en oppgradering av skjermkortet mitt også, så ditta skal gå bra. Er ikke så overrasket over kravene, nå gleder jeg meg bare til å spille spillet! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tja, da regner jeg med at Metro Last Light skal funke ganske bra med i7-3820, 16 GB RAM og 2 x GTX Titan. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Joda, hvis de holder seg til gammel lanseringsplan skulle 700-serien være ute cirka nå. Men i mangel av konkrete nyheter ser det ut til at denne blir utsatt til senere i år. Etter sigende fikk vi Geforce Titan lansert som noe å bruke pengene på hvis vi ikke skulle klare å vente til høst/vinter. Ser ut som vi må vente en stund på 7-serien: http://www.tomshardware.com/news/Nvidia-GeForce-GTX-700-Maxwell,21918.html Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Alle skriver 700 serien! Nei, det er 7000 serien..kommer også muligens en 8000 serie sent i år Lenke til kommentar
ReapsZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Alle skriver 700 serien! Nei, det er 7000 serien..kommer også muligens en 8000 serie sent i år ok...hvorfor? vi er jo på nvidia 600 nå da hopper de vell ikke over til 7000...? Lenke til kommentar
RegEd1t Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jøss! Jeg har en 7år gammel sliter som dro seg gjennom Metro: Last Light med ALT på LOW, oppløsning på 1920x1200 (Y) Prøvde meg på litt forskjellige blandinger av instillingene å greide noen ganger alt på Medium med gjevn bildeflyt helt til det skjedde for mye på skjermen xD Mine (atm) Spec: CPU Intel core 2 quad @ 2.4Ghz RAM 4gb GPU Geforce 550Ti Full hardware-oppgradering trengs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå