Rotkiw69 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Heisann. Ny her så ikke helt up to speed på søkemotoren... Muuulig mitt spm er besvart før... Varslingslydene på min Nexus er motsatt av slik jeg vil ha dem. Dvs at det kun kommer lyd når jeg er i aktuelt vindu... Ingen lyd når skjermen er sort eller jeg er i en annen app. Noen som har vært borti dette eller vet hvor feilen ligger? På forhånd takk. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Hei, Velkommen skal du være. Hva slags apper er det snakk om, som du forventer lyd fra? Gir disse appene lyd fra seg når du har åpnet dem? Lenke til kommentar
Rotkiw69 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Hei og takk for det. Vil ha varslingslyd fra f.eks FB og gmail når jeg f.eks er inne å leser avisa samt når skjermen er sort. Var slik til å begynne med så vet det er mulig..... Og ja, appene gir lyd fra seg når de er åpne/jeg er inne på dem... Ser liksom ikke poenget med at det kommer varslingslyd på ny mld i chat når jeg har åpent det aktuelle chattevindu.... :/ W Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Har egentlig ikke noe tips...høres ut som noe som er feil, eller en veldig godt gjemt innstilling... Kanskje du skal resette fjøla, og håpe på at det løser seg...? 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Har lenge hatt problemer med hovedappen til FB og varslinger. Det løste seg ved å legge inn FB sin messenger. Det tyder på at hovedappen har issues med push-notifications. Mange som har problemer der, uavhengig av modellen på brett/mobil. 1 Lenke til kommentar
Rotkiw69 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Da har jeg forsøkt å innstalere messenger. Hjalp ikke det heller... Noen andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå