Øystein.F. Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Bli med, a-ha! På eventyr med Ole, Dole, Doffen! Les hele saken Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ooo damn! Hugser fortsatt litt av det originale eg spelte som liten. Vert spanande og sjå korleis dette går! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er jeg husker, men det er fra PC, tror det er en enldre versjon. Good memories 2 Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hvis det her blir skrinlagt underveis også... gaarrrrr!! Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er jeg husker, men det er fra PC, tror det er en enldre versjon. Good memories Aaah. The memories! Har mange gode minner fra dette spillet. Husker jeg var skuffet når vi gikk til innkjøp av kraftigere PC og Ducktales kjørte i turbo mode(rundt 20x hastighet) siden spillet trekker kraft direkte fra CPUen og ikke har noen form for begrensning på spill hastigheten. Om det virket som om man ikke kunne vinne mot Gulbrand Gråstein kunne man alltids ta seg noen dukkerter i bingen for å finne tak i noen sjeldne mynter. Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Steik som jeg gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hehe, tok meg selv akkurat i å sitte og nynne på tittelsangen Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er jeg husker, men det er fra PC, tror det er en enldre versjon. Good memories Det er dette eg også tenker mest på. Har desse to ikkje noko med kvarandre å gjere? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Husker jeg spilte DuckTales på NES når jeg var liten. Desidert det spillet jeg spilte mest - gleder meg Lenke til kommentar
RuNNerZ Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 "Om ikkje gjer eg som Onkel Skrue og et hatten min. " Trur du forveksler Skrue med Rikerud i denne? Wiki: Et typisk trekk ved Rikerud er at han spiser hatten sin hver gang han taper for Skrue. http://no.wikipedia.org/wiki/Rikerud Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 "Om ikkje gjer eg som Onkel Skrue og et hatten min. "Trur du forveksler Skrue med Rikerud i denne?Wiki: Et typisk trekk ved Rikerud er at han spiser hatten sin hver gang han taper for Skrue.http://no.wikipedia.org/wiki/Rikerud ja, Onkel Skrue har ikke råd til å spise hatten sin. Han betalte jo i dyre dommer for den i 1910. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er jeg husker, men det er fra PC, tror det er en enldre versjon. Good memories Begge er fra 1990. Det er to helt forskjellige spill. 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Aaawwww.... Jeg trodde det var den som HulkHaugen linket til jeg også... Den andre har jeg ingen som helst forhold til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå