kalli Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hei! Hvis dette er feil kategori å poste i håper jeg noen kan hjelpe meg å flytte den. På forhånd takk. Det jeg lurer på er om flere har hatt problemer med Netflix på PS3? Har nyeste oppgradering på PS3'en og trykker på Netflix logoen, har installert også skjer det ikke noe. Når jeg trykker på Netflix åpner bare logoen seg med rød bakgrunn og begynner å loade i alle evighet. Noen som vet hva som kan være galt, eller som kan hjelpe? Håper noen vet - Kalli Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Start Netflix ved å trykke på x. Hold inne select + start og hold. Du vil nå få beskjed om å resette netflix. Svar "ja/yes" Da skal netflix reloades og du skal kunne få logge inn. Hvis netflix ikke reloades, men skjermen blir svart, exit netflix og prøv å start det normalt. Da skal du kunne logge inn. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Takk for raskt svar Det funket desverre ikke. Får bare opp loading skjerm igjen . Merkelig... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Ingen som har noen andre triks? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Holy shit! Der funka det plutselig! Teknologi er rare greier... Takk for hjelp Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Har du prøvd flere ganger? Så at det var noen som prøvde det noen ganger før det funka. Det skal egentlig resette netflix, så man må logge inn på nytt. Evt slette det og installere på nyttt. Oi sann. Jaggu. Bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå