Gå til innhold

Nytt gamingbord (hjørne)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger ett bord som jeg kan ha mine 2-3 monitorer :)

Bordet må være i et hjørne i en god høyde og ikke altfor stort ettersom jeg bor på en liten hybel :p

Jeg har lett overalt, men finner ikke hva jeg ønsker så jeg tenkte jeg kunne prøve å få noe gode svar her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg trenger ett bord som jeg kan ha mine 2-3 monitorer :)

Bordet må være i et hjørne i en god høyde og ikke altfor stort ettersom jeg bor på en liten hybel :p

Jeg har lett overalt, men finner ikke hva jeg ønsker så jeg tenkte jeg kunne prøve å få noe gode svar her :)

Hmm.. Jeg har dette bordet her og er veldig fornøyd :)

Kan kanskje være litt stort men tenkte jeg kunne hjelpe så godt jeg kan. Du kan også kjøpe kabinettholder, tastatur uttrekk og ledningslist til bordet på samme side. Som sagt har jeg dette bordet og jeg bruker 3 monitorer.

Endret av Mrhakhar
Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg har dette bordet her og er veldig fornøyd :)

Kan kanskje være litt stort men tenkte jeg kunne hjelpe så godt jeg kan. Du kan også kjøpe kabinettholder, tastatur uttrekk og ledningslist til bordet på samme side. Som sagt har jeg dette bordet og jeg bruker 3 monitorer.

Anbefaler deg å ta nøyaktige mål, og så ta en titt på Ikea. Finner du ikke noe der (noe jeg tviler på) så kan du komme tilbake hit. Men ta i hvert fall litt mer nøyaktige mål først :)

Takker for sjapp tilbakemelding!

Jeg får ta meg en titt rundt i hybelen å se om jeg finner noe å måle med så får jeg heller komme tilbake med bilder og mål :)

Lenke til kommentar

Kan ikke helt si at jeg kan anbefale hjørnebord. Byttet til det etter at jeg flyttet ut, og det er kranglete mtp. armlenere som kræsjer i bordkant, skeiv vinkel når du ser på skjermene og dårlig plassutnyttelse innerst i hjørnet. Liker det bedre når bordet er rektangulært/har en veldig liten vinkel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Kan ikke helt si at jeg kan anbefale hjørnebord. Byttet til det etter at jeg flyttet ut, og det er kranglete mtp. armlenere som kræsjer i bordkant, skeiv vinkel når du ser på skjermene og dårlig plassutnyttelse innerst i hjørnet. Liker det bedre når bordet er rektangulært/har en veldig liten vinkel.

1fgvfn.jpg

Her har du en liten oversikt over hvordan hybelhjørne mitt ser ut :p

Rotete, støvete og det største problemet akkuratt nå; ikke stort nok bord for flere skjermer!

Lenke til kommentar
Her har du en liten oversikt over hvordan hybelhjørne mitt ser ut :p Rotete, støvete og det største problemet akkuratt nå; ikke stort nok bord for flere skjermer!

Anbefaler deg egentlig bare å kjøpe et vanlig rektangulært bord, f. eks Galant fra Ikea eller et brukt proffprodukt på finn.no. Koster skjorta nytt, men finner mye bra brukt og vanligvis i god stand virker det som.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...