swanky Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Ja, da er det min tur. Pengene står på konto, og jeg skal til å bestille mitt første digitalkamera. Etter det jeg har lest den siste tiden så virker Camedia C-4000Z å være et godt valg. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Evt. noen alternativ? Jeg kommer for det meste til å ta bilder utendørs, og da spesielt av arkitektur (vegger, dører, fasader. etc.) En god del av fotograferingen kommer til å skje på kveldstid, men i byområde. Er det et trygt valg? Budsjettet mitt er rundt 3500 kroner. Og vet noen hva følger med av utstyr (batteri, etc.)? På forhånd takk, swanky Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det er et greit kamera det, men i den prisklassen så er det mange gode kameraer. Canon powershot A80 helt klart et alternativ selv om det vel ikke er kommet i handel ennå. Nikon har Coolpix 3500 som også har fått bra kritikker. Samsung Digimax V4 har vunnet flere tester i det siste. Det blir litt smak og behag hva man velger da de fleste kameraene i samme prisklasse har veldig lik spesifikasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå