ilip34 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Hei, Jeg trenger hjelp til kjøp av moped. Kan noen hjelpe meg å finne ein moped tli 5-8000kr Fant denne her, http://www.finn.no/f...nnkode=40980427 Den er trimmet da, men jeg skal spørre han om han har orginal potta, hvis han har den så kan jeg jo vurdere å kjøpe den Er den noe bra ? Tusen takk for svar !!! Endret 18. april 2013 av ilip34 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 du finner SJELDENT ny moped til 5-8 tusen... skal du ha en brukt moped så anbefaler jeg en brukt peugeot speedfight eller vivacity Lenke til kommentar
ilip34 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Hei ! Jeg bor i møre og romsdal Jeg skal kløpe brukt moped Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Skal du trimme den uansett? Isåfall er jo den du fant ikke så gal dersom du liker utseendet. Sørg for å få med alle orginaldeler. Lenke til kommentar
ilip34 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Ja jeg var og henta den mopeden jeg har linka til i går Fikk med orginal potta så skal skifte til den når jeg skal øvelseskjøre Kanskje jeg trimmer den senere, jeg vet ikkje Lenke til kommentar
ilip34 Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Nå har jeg vert å kjørt så nå har jeg lært meg å gire osv ... Var veldig artig sia den va ganske trimma kjørte 2 stk på den på veien å den kom oppi 80 men den kan kjøre i 90 da ... Så no skal jeg skifte forgasser slek att den går litt treigare så skal jeg etterkvart skifte potta til orginal.. Men kommer nokk til å trimme den senere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå