Petterboy95 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Etter vinteren har jeg hatt problemer med start av Derbi xrace 2010 modell. Får til å trillstarte den og starte den når den er varm. Har prøvd fylt på med ny bensin, tørket av tennplugg, brukt shock, kan den ha hengt seg opp. Hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 er det el-start eller kick-start som er problemet? Lenke til kommentar
hallopådo Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 høres litt ut som problemet til min derbi drd pro 09. jeg startet en tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1499194 dette er hva jeg sliter med, som kan ligne på hva du også har problem med. kjenner du deg i det jeg skriver, eller er det litt noe annet med deg? Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 er det el-start eller kick-start som er problemet? Kick starten Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 høres litt ut som problemet til min derbi drd pro 09. jeg startet en tråd her: http://www.diskusjon...owtopic=1499194 dette er hva jeg sliter med, som kan ligne på hva du også har problem med. kjenner du deg i det jeg skriver, eller er det litt noe annet med deg? høres ganske likt ut ja, men mopeden min starter om morgenen når den har stått i garasj.. Den starter om den bare har stått litt også. Funker ikke med shock og kickstart da må jeg trille den i gang.. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg har en derbi xrace 2010 modell. Tvert mopeden har stått ut en stund blir den kald og må trillstartes. Når den står i garasj starter den med kick. I mårrest hadde det vært -grader å da startet den ikke. Har skiftet til en varmere plugg, olje, bensin og skal skifte luft filter (har vasket av filteret med en klut. Når den først har startet er det ikke noe problem å få startet den igjenn. Hva kan være feil? tips til hva jeg kan gjøre? har noen hatt samme problem ? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Skiftet til varmere plugg? Har du da gått opp eller ned i nummer? (opp er ned i varme og ned i tall er opp i varme) prøv å stille på blandingsskruen din. Helt inn og 1,5 runder ut Lenke til kommentar
hallopådo Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 for meg, hjalp det å skifte bensin. mopeden hadde stått med bensin i vinter, og jeg fylte ny på tanken, da gikk det med bruk av choken og et par tråkk på kicken:) Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 funker fint nå, byttet bensin, blest ren slanger og byttet plugg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå