Jg.a Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Som du ser i temaet har jeg et lite problem. Får ikke en gang bootet får den slår seg av. Har: Abit NF7-S V.2 2500+Barton Globalwin kjøler 1x512 MB TM ram GF2 MX 400 WD 120GB Har lastet ned ny bios osv. men rekker ikke å laste den inn før den slår seg av. Noen forslag på løsninger? Lenke til kommentar
catnip Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 etter jeg stillte opp vcore og agp volt i bios ... sirene lyd kom men maskinen starta uten skjerm. bytta til gammelt skjermkort så starta den igjen og virka fint .. gikk i bios og stillte tilbake og satte ned igjen volt så ble den bra igjen :-) Lenke til kommentar
catnip Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 kjipe er at jeg tror radeon kortet gikk at skogen Lenke til kommentar
kevral Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hadde den sirenen de første gangene jeg prøvde å starte maskinen min. Etter at jeg la inn en annen versjon av XP funket den fint. Men den er litt varm.... Hva er det egentlig den sirenen prøver å si? Lenke til kommentar
jbb Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 CPU temp er sikkert for varm, montert kjøleren riktig? Tror det er CPU Overheat Protection på hk som lager ambulanse lyden. Lenke til kommentar
8-) Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 På mitt hk får jeg den sirene lyden når jeg prøver å innstallere winxp, jeg kommer gjennom en loading skjerm, men så når selve setupen skal starte slår den seg av. jeg har lagt inn ny bios. Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Den GlobalWin vifta di. Den er vell ikkje ein Silent Twin? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Den GlobalWin vifta di. Den er vell ikkje ein Silent Twin? Ehm. GlobalWin er da virkelig ikke det samme som Silent Twin? Silent Twin er jo laget som et samarbeid mellom microplex og no danske greier? (rett meg hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Sorry. Skreiv før eg tenkte. :oops: Har du den GlobalWin vifta som har lignar på Silent Twin? Fullt navn: Global Win CPU-vifte Socket A/7/370/fcpga TAK58, Opp til 2600+ Poenget er at den kan settes på to veier, grunnet at den skrues på plass med ein stor skrue på toppen. Vist den står feil veg vil "bæbu" lyden komme etter ein liten stund med varme utvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå