Gå til innhold

Beste rulletobakk?

Anbefalte innlegg

Har røykt siden jeg var 15, (nå 19). Men det begynner å bli litt dyrt i lengden, så er på utkikk etter en litt mer økonomisk utvei. Så tenkte å gå over på rullings. Problemet er at jeg har kun røykt sigaretter, så har null peiling på rullings. Kan heller ikke å rulle, noe som sikkert er det beste. ( tar lengre tid, blir dårligere, kommer dermed til å røyke mindre :p )

Så hva er den beste? Å vilke butikker selger de det? Har hørt rød 3 og petterrøe's men vet ikke hvorfor, men har aldri hatt sansen for norsk og skandinavisk røyk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutte, som jeg holder på med? Mitt lille personlige vietnam, jah! heh

Men ontopic :) Liker litt sterk røyk selv. Prince og Petterøes Sterk(tror jeg den het) tobakkene liker jeg godt.

Får ca 70 røyk fra hver pakke. Og at du er dårlig til å rulle, og dermed kommer til å røyke mindre hahaha :p Du får dreisen på det rimelig kjapt, så er du oppe på normalt forbruk igjen ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har røykt siden jeg var 15, (nå 19). Men det begynner å bli litt dyrt i lengden, så er på utkikk etter en litt mer økonomisk utvei.

Vil du vite den mest ultimate økonomiske utveien?

Hold på hestene....

Her kommer svaret!

Slutt!

514662-10-1299748410072.jpg

Lenke til kommentar

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Jeg har selv sluttet å røyke, men eksen gikk over på e-sigaretter, og det ser virkelig ut som et veldig bra substitutt. Du vil fremdeles kunne få følelsen av å røyke, men vil ikke få alle de jævlige stoffene (selv om du fremdeles kan få nikotin pga avhengigheten), kan velge av et flust med smaker osv osv, samt at du sparer masse penger kontra vanlig røyk da.

Sjekk ut, spør folka der om råd og hva du eventuelt lurer på og du vil få svar.

Lenke til kommentar

Golden Virginia. No contest. Men du skal vel slite litt med å få tak i den hvis ikke du er ofte i utlandet, kjenner noen som kan kjøpe for deg eller bor i nærheten av en velassortert tobakksforretning.

tumblr_lwskujb7e51qg87blo1_400.jpg

Men er det egentlig så økonomisk å røyke rulletobakk lenger? Da jeg røykte kostet "ei badla" litt mer enn en 20-pakning, men nå er det så vidt jeg har forstått mer enn det dobbelte.

Lenke til kommentar

Får vell ca 60 sigaretter ut av en tobakks pakke har jeg hørt, det er tre ganger så mye som en 20-pakning. Så er vell litt billigere alt i alt, å du røyker vell mindre også siden du må rulle.

Har tenkt å slutte, men har fortsatt et par år igjen av livet å gjøre det på :p Vet det hørest dumt ut, men orker ikke å prøve å slutte akkuratt nå. Men er det noen som har prøvd lucky strike rullingsen?

Har ikke orked å spørre på noen butikker enda, blir alltid så j*vla masse styr å kjøpe røyk nå for tiden. Ska du ha noe uten om det vanlige (marlboro,prince,camel osv) Så blir det alltid missforståelser, fordi du faktisk ikke vet hva de har og ikke :p

Lenke til kommentar

Er ikke verre enn å spørre hva dem har. :)

Selv fikk jeg rundt 50 røyker av en pakke tobakk, men så var samtlige halvfeite. Men røyket mye mindre enn når jeg røyket sigaretter, da gikk det fort en 20'er om dagen.

Ufattelig glad jeg er ferdig med det der, egentlig. Men er opp til hver enkelt om man vil røyke eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...