Øystein.F. Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Nesten tjue år etter lanseringa får vi endeleg spele Earthbound. Les hele saken Lenke til kommentar
Baini Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er det ikke slik at spillet ikke ble lansert på Virtual Console i statene pga copyright problemer med en melodi i spillet og en kjent sang? Gleder meg i hvertfall til å endelig få prøve dette. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er det ikke slik at spillet ikke ble lansert på Virtual Console i statene pga copyright problemer med en melodi i spillet og en kjent sang? Gleder meg i hvertfall til å endelig få prøve dette. Dette er riktig. Sangen er "Good Night" av Beatles tror jeg. Tipper de nå endrer spillet og tar ut denne sangen - noe som sikkert også er bakgrunnen for at de venter til jul med å lansere det. Ellers må jeg si at dette er store og fantastiske nyheter - kan vi nå også håpe på Mother 1 og 3? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det var på tide. Nå vil kanskje prisen gå en del ned på brukte eksemplarer og. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det var på tide. Nå vil kanskje prisen gå en del ned på brukte eksemplarer og. Dette var det første jeg tenkte også - vil selvsagt aller helst ha et fysisk eksemplar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå