Klompisify Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kan dere hjelpe meg? :-)) 1: Hvilken informasjon SKAL en forbruker kunne lese på emballasjen? 2: Hvilken frivillig merkeordning finner for matvarer? 3: Hva menes med siste forbruksdag og best før? 4: Hvilke kostråd gir myndighetene oss når det gjelder frukt og grønt? 5: Hvilke kostråd gir myndighetene oss om hvor mye fisk vi bør spise? 6: Hvilke livsstil sykdommer kjenner du til? Bør nevne 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tipper svarene står i boken din viss du leser leksen din. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) 1. Les her og her 2. Les her 3. Les her 4. Les her 5. Les her 6. Les her og her Neste gang du får lekser burde du sjekke ut denne linken her. Endret 17. april 2013 av Phileas Fogg 3 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 1. Les her og her 2. Les her 3. Les her 4. Les her 5. Les her 6. Les her og her Neste gang du får lekser burde du sjekke ut denne linken her. Tusen, Tusen, Tusen takk :DD _______________ Til deg første som kommenterte; Vi har ikke mat og helse bok så jeg måtte finne på nettet, som jeg slet veldig med... Derfor spurte jeg etter hjelp, plzz ikke kom hit og kommenter hvis du virkelig ikke kommer til å hjelpe noen/meg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tusen, Tusen, Tusen takk :DD _______________ Til deg første som kommenterte; Vi har ikke mat og helse bok så jeg måtte finne på nettet, som jeg slet veldig med... Derfor spurte jeg etter hjelp, plzz ikke kom hit og kommenter hvis du virkelig ikke kommer til å hjelpe noen/meg Hvis det er pensum i 9. klasse så har dere bok. Dere har krav på gratis pensumbøker. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Hvis det er pensum i 9. klasse så har dere bok. Dere har krav på gratis pensumbøker. Men vi har ikke. Og dette er noe vi må gjøre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Eller så har ts ikke giddet å tatt med. Eventuelt glemt den på skolen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Men vi har ikke. Og dette er noe vi må gjøre Klag til skolen, da. Du SKAL få pensumbøker. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Klag til skolen, da. Du SKAL få pensumbøker. Hvorfor gidde å klage til en skole som har antall penger: -999999 ?? De kommer ikke til å gi en dritt.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hvorfor gidde å klage til en skole som har antall penger: -999999 ?? De kommer ikke til å gi en dritt.. Pga norges lover og sånn Viss de ikke har råd til å drive gratis skole så må de legge ned... Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Pga norges lover og sånn Viss de ikke har råd til å drive gratis skole så må de legge ned... Hmm.. De skal renovere skolen snart uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå