Gå til innhold

Årets PL-lag 12/13


Latias

  

59 stemmer

  1. 1. Hvilken formasjon skal vi velge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da fullt klar over det, men du er vel ikke uenig i at årets lag ikke bør bestå av mindre enn elleve forskjellige spillere? Noe annet hadde ikke gitt mening.

Ja, selvfølgelig skal det bestå av elleve spillere. Er man valgt til én posisjon, er man ikke valgbar for de andre.

Lenke til kommentar

Fra førstepost:

 

- Stem på spillerne i riktig posisjon.

 

Vil ikke riktig posisjon for Hazard være venstrekant? Kverulerer kanskje litt nå, men jeg synes likevel det er feil at Hazard blir kåret til året beste i en posisjon han vanligvis ikke spiller i.

Endret av Le Professeur
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fra førstepost:

 

 

 

Vil ikke riktig posisjon for Hazard være venstrekant? Kverulerer kanskje litt nå, men jeg synes likevel det er feil at Hazard blir kåret til året beste i en posisjon han vanligvis ikke spiller i.

 

Les tilbake et par siden så ser du jeg har sagt det samme Le Prof. Av alle kampene jeg har sett av Chelsea i år så kan jeg ikke huske å ha sett Hazard starte på høyrekanten i det hele tatt. Han har dog vandret over på høyresiden, men i så fall så kan man jo egentlig bare sette opp en spiller hvorsomhelst så lenge de har en rimelig fri rolle i laget.

Lenke til kommentar

Det blir bare idiotisk. Hazard og Bale fortjener begge å være på midtbanen og Walcott har langt i fra vært bedre enn noen av de to. Bale har vel også spilt i andre posisjoner.

Ja, men han har primært spilt på venstrekanten. Førsteposten sier at spillere kun kan stemmes på i sin primære posisjon. Denne regelen har ikke blitt opprettholdt. Men samma det, gidder ikke å gjøre en stor sak ut av det. Carry on.

Lenke til kommentar

Foreslår at man først finner disse 11 spillerene som har vært så god at de ikke kan utelates på årets lag. Så driter vi i posisjoner.

 

8 midtbanespillere og 3 spisser plassert etter et hierarki der den beste spilleren blir plassert på sin plass, og hvis nummer to spiller på samme så bare plasseres han et annet sted.

Lenke til kommentar

Foreslår at man først finner disse 11 spillerene som har vært så god at de ikke kan utelates på årets lag. Så driter vi i posisjoner.

 

8 midtbanespillere og 3 spisser plassert etter et hierarki der den beste spilleren blir plassert på sin plass, og hvis nummer to spiller på samme så bare plasseres han et annet sted.

 

Latterlig forsøk. Jeg sier bare at det Mata har vært en av PLs beste midtbanespillere i år, ved siden av Bale. At han ikke er å finne på "årets" lag for de han tilsynelatende ikke kan spille sentralt (noe han spiller i Chelsea) så sier det seg selv at denne kåringen kårer ikke årets lag, men årets populære spillere. Mata har vært flere ganger så god som f.eks. Arteta..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...