Gå til innhold

Årets PL-lag 12/13


Latias

  

59 stemmer

  1. 1. Hvilken formasjon skal vi velge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Carrick

2. Dembele

3. Gerrard

 

Mata i en toer sentralt på banen? Lol. De Chelsea-brillene dine er altfor tykke, Emils.

 

Denne kåringen handler vel om å stemme frem de spillerne som har gjort det best i sin respektive posisjon, og siden det opereres med 4-4-2, er vel CM den eneste aktuelle posisjonen for ham? Støtter Emils her.

 

Mine stemmer:

1. Mata

2. Carrick

3. Cazorla

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Denne kåringen handler vel om å stemme frem de spillerne som har gjort det best i sin respektive posisjon, og siden det opereres med 4-4-2, er vel CM den eneste aktuelle posisjonen for ham? Støtter Emils her.

 

Han har stemt på Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Cole, Ivanovic (ja, i to forskjellige posisjoner), Luiz, Hazard og Mata så langt. Chelsea har ikke vært gode i ligaen denne sesongen. Ganske tydelig at enkelte stemmer kun for å få med egne spillere på laget. Håpløst om alle hadde holdt på sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Han har stemt på Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Cole, Ivanovic (ja, i to forskjellige posisjoner), Luiz, Hazard og Mata så langt. Chelsea har ikke vært gode i ligaen denne sesongen. Ganske tydelig at enkelte stemmer kun for å få med egne spillere på laget. Håpløst om alle hadde holdt på sånn.

Det er en annen sak. Det var dette jeg svarte på:

Mata i en toer sentralt på banen? Lol. De Chelsea-brillene dine er altfor tykke, Emils.
Lenke til kommentar

Jeg har sett flest Chelsea kamper og jeg synes Petr Cech har vært god, jeg stemte dog ikke på han som PLs beste keeper sett sesongen under ett. Azpilicueta har vært en meget positiv overraskelse og har vært enorm. Kampen i går beviser dette. Ivanovic har spilt godt som back, men best som stopper. Luiz har da faktisk vært rimelig god han også i år? Tar jeg feil når jeg påstår det? Hazard og Mata trenger jeg ikke å forklare hvor jeg har satt på årets lag. To giganter.

 

Synes ikke de stemmene jeg har avgitt har vært så partiske da andre også har gitt de samme spillerne stemme. Om du er uenig, har du lov til det, men å si at jeg stemmer for å fremme kun Chelsea spillere blir for dumt, men jeg har ikke sett så sykt mye kamper utenom Chelsea sine at jeg kan sitte å si at spiller X har vært så mye bedre enn spiller Y.

Lenke til kommentar

Det er en annen sak. Det var dette jeg svarte på:

 

Var det ikke du som klagde på at Hazard ble satt på høyrekanten fordi han for det meste hadde spilt på venstresiden? Utrolig selvmotsigende at du selv stemmer på Mata nå. Mata har ikke spilt en eneste kamp sentralt på midtbanen, og har dermed ingenting å gjøre i den posisjonen. Han har kun spilt i en offensiv treer (på kanten og som "false 10").

 

For å svare på ditt tidligere spørsmål, den eneste aktuelle posisjonen for Mata var en av kantene. Han er ingen box-to-box spiller, og kan dermed ikke forsvare en plass sentralt på banen.

 

At folk heller stemmer på Mata enn Carrick sentralt på midtbanen vitner om hvor lav fotballforståelse folka her innehar (dette var ikke siktet mot deg Le Prof, men øvrige brukere som har utelatt Carrick helt).

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Var det ikke du som klagde på at Hazard ble satt på høyrekanten fordi han for det meste hadde spilt på venstresiden? Utrolig selvmotsigende at du selv stemmer på Mata nå. Mata har ikke spilt en eneste kamp sentralt på midtbanen, og har dermed ingenting å gjøre i den posisjonen. Han har kun spilt i en offensiv treer (på kanten og som "false 10").

 

For å svare på ditt tidligere spørsmål, den eneste aktuelle posisjonen for Mata var en av kantene. Han er ingen box-to-box spiller, og kan dermed ikke forsvare en plass sentralt på banen.

Han har for det aller meste spilt sentral offensiv midtbane, og da er CM den eneste aktuelle posisjonen for ham i denne formasjonen, da det er den som er nærmest. Å stemme på ham på kanten blir feil, da dette ikke har vært hans primære posisjon denne sesongen. Det samme gjelder Cazorla og Fellaini, som også har fått flere stemmer.

 

At folk heller stemmer på Mata enn Carrick sentralt på midtbanen vitner om hvor lav fotballforståelse folka her innehar.

Spar deg for slike utsagn. Av og til må du akseptere at dine meninger ikke nødvendigvis er den absolutte sannhet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

 

At folk heller stemmer på Mata enn Carrick sentralt på midtbanen vitner om hvor lav fotballforståelse folka her innehar (dette var ikke siktet mot deg Le Prof, men øvrige brukere som har utelatt Carrick helt).

 

Eller kanskje jeg stemmer med tanke på 4-4-2 diamant?

Ganske bastant uttalelse det der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...