Øystein.F. Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Om A Link to the Past står høgt i kurs hos deg, blir det ein varm vinter. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Så freaking awsome Håper den kommer i juletider Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Skriveleif i overskrifta. Du må endre "frå" til "får" Lenke til kommentar
Flightmare Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Anbefales å se i 3D på 3DSen, ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Skriveleif i overskrifta. Du må endre "frå" til "får" Takker, las meg visst blind der Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Håper dem dropper touch styring denne gang, pga av dette ble Zelda på DS en total turn-off for meg. 1 Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Neeeeei, og jeg som akkurat kjøpte meg PS Vita Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Neeeeei, og jeg som akkurat kjøpte meg PS Vita Selg vitaen og kjøp deg 3ds snarest. Mye bedre spill der. 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Fukk, en grunn til å dumpe penger på 3DS... Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Aarg.....A link to the past er mitt favorittspill, bortesett fra Monkey Island, så nå blir jeg nødt til å kjøpe meg en 3ds. Og jeg som ikke har noe sansen for håndholdt konsoller....men jeg bare må ha dette spillet!! Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Håper dem dropper touch styring denne gang, pga av dette ble Zelda på DS en total turn-off for meg. Helt enig. Holder på med Phantom Hourglass nå (på 3DS), men hater styringa. Får bare håpe de holder seg unna det gimmick-opplegget der. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hm, likte styringa i PH og oppfølgeren, funka helt ok, og var en nice variasjon, men dypt savna blir det vel neppe, da det alltid er selve spillet, som er essensielt med zelda Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Fantastisk nyhet! Dette er day zero for min del. Endelig begynner 3DS å få et virkelig solid bibliotek! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Bare det blir bedre en Spirit Tracks så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Gleder meg virkelig til dette. 3DS begynner å få noen gromtittler etter hvert ja, i forhold til andre håndholdte jeg eier. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Spillet KAN bli bra, men tviler, Zelda på håndholdt er ikke bra greier. A link to the past er top 3 for min del, men det funker ikke å bra "lage en oppfølger", de fleste oppfølgere er dårligere en originalen uansett. Hadde de laget det på noe som helst annet så skulle jeg kjøpt det bare fordi det er Zelda, men håndholdt, nei takk du. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kan ikke vente. Elsker A link to the past Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Spillet KAN bli bra, men tviler, Zelda på håndholdt er ikke bra greier. A link to the past er top 3 for min del, men det funker ikke å bra "lage en oppfølger", de fleste oppfølgere er dårligere en originalen uansett. Hadde de laget det på noe som helst annet så skulle jeg kjøpt det bare fordi det er Zelda, men håndholdt, nei takk du. Der tar du feil! Link's Awakening (Zelda 4) til GameBoy og GameBoy Color er bedre enn "A Link to the Past". De to spillene har mye til felles men det eneste "A Link to the Past" er bedre på er oppløsning og antall farger i spillet. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Neeeeei, og jeg som akkurat kjøpte meg PS Vita Kjøp begge?.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå