MPC Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Hei! Har GTX 590 som eg bruker i dag. På dette kortet bruker eg 3 BenQ Full HD skjermer, og fordi eg gjer det må Multi GPU Mode være slått av for at det skal fungere. Så kvar gong eg vil spille spill, så må eg slå av 1 av skjermane, så eg kan enable Multi GPU Mode. Eg har eit GTX 450 liggande og lurte på om det går an å tilkoble denne til PCen min* og bruke denne som slave grafikk kort. Tenkte meg om det fungerte så kunne eg sikkert ha GTX 590 i bruk for 2 skjermer, med Multi GPU Mode slått på mens den tredje skjermen er tilkoblet 450en.450 ville ikkje bli brukt for å spille eller noko slikt, men berre for å halde det tredje skjermen på, så eg kan bruke skjermen når eg ikkje spiller. Takker for svar. * OS er Windows 7 Ultimate 64 Bit * Har 850 Watt PSU, så trur det skal greie det. Endret 17. april 2013 av MPC Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det vil fungere ja. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Må eg installere noko drivare? Eller er det berre plug and play? Dvs, eg slår av PCen, setter i 450en, flytte 1 av skjerm kabelene til denne og starte opp. Vil det fungere? Eller må eg avinstallere drivere først? Endret 17. april 2013 av MPC Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tror ikke det skal være nødvendig å avinstallere drivere først, mulig det er plug and pray. Men kanskje en fordel å gjøre det først. Det eneste du taper er litt tid. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det skal være plug and play, men du kan måtte bli nødt til å reinstallere driveren. Du kan også flytte PhysX-jobben over på ditt GTS 450 Lenke til kommentar
MPC Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Takker for svar. Skal prøve først å installere uten å reinstallere drivarene. Har kun 200 MB plass på C, så d blir litt vanskelig å installere Nvidia sine drivere xD Om eg må, så finner eg sikkert noko å slette. Wish me luck! Lenke til kommentar
MPC Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Done. Eine av BenQene (XL2410T) ville ikkje fungere før eg stappa den i DVI Port 3. Det er også litt grafiske bugs, eg ser litt røde piksler her og der på desktop, er dette noko som fikses etter restart, eller kanskje eg må reinstallere driverene? Edit, det kan vist være at DVI kabelen er litt øydelagd. Fargene skifter når eg dytter PCen fram og tilbake (Kabelene blir skvisa bak i). Endret 17. april 2013 av MPC Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvis det ikke fikses av en restart er nok skjermkortet defekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå