TEE Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Har sent produktet i retur uten og få returlapp som jeg gjentatte ganger ba om uten og få det. Var kanskje noen av "svadasvarene" at de ba deg om mer informasjon om hva som var galt med produktet, og du svarte med at du bare ville sende det i retur? Ble rådet av forbrukerombudet å sende til den adressen som var oppgitt på Tretti sin side. Ble sent for åtte dager siden men nå påstår Tretti.no at de ikke har mottatt produktet. Hva sier pakkesporingen da? Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Var kanskje noen av "svadasvarene" at de ba deg om mer informasjon om hva som var galt med produktet, og du svarte med at du bare ville sende det i retur? Hva sier pakkesporingen da? Beskrivelse og fyldig info om produktets tilstand ble gitt uten forespørsel! De ba ikke om mere informasjon. De svarte ikke på mange dager og når de svarte så svarte de: Hej , Vi kan desværre ikke lægge noget til din ordre. Ydermere er denne også sendt afsted nu. = Svadasvar! At de ikke kan legge noe mere til min ordre er at jeg ba om returlapp/angrefristskjema som jeg ikke fikk! Pakkesporingen sier: Sendingen er sortert og videresendt 10.04.2013 04:37 0024 OSLO er videresendt Posten.no support har ikke Tretti.no registrert på Tretti.no c/o Postens Godssenter 0060 OSLO Så derfor er det stopp på posten. 0024 er postens Godssenter og Tretti.no er registrert der og ikke 0060 som oppgitt på nett. Posten.no har pakken men jeg får den i retur da det står 0060 Og hvis du leser mitt innlegg så er det servicen og kundebehandlingen hos tretti.no jeg poengterer. Som kunde skal jeg ikke være nødt til og bruke tid på slike ting. derfor kjøpsloven hvis du ikke viste det Hold deg til brødristere du. Da blir du fornøyd! Tretti.no er en møkkabutikk :green: Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Var kanskje noen av "svadasvarene" at de ba deg om mer informasjon om hva som var galt med produktet, og du svarte med at du bare ville sende det i retur? Hva sier pakkesporingen da? Filming det er på TEE her da Komisk det her! Siterer "Var kanskje noen av "svadasvarene" at de ba deg om mer informasjon om hva som var galt med produktet, og du svarte med at du bare ville sende det i retur?" Hehehe jeg ler meg skakk. Kom du på det under innspilling el! :green: :green: :dribble: Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kan du ikke poste hele e-posthistorikken, inkludert det du skrev til dem? Om du sa du ville benytte angrefrist, så får du selvfölgelig ikke noen returlapp, siden det er du som er ansvarlig for frakten tilbake til butikken. Sendte du dem en mail med kollinummeret f.eks.? Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 TEE Du er jo tydeligvis ikke så erfaren med og handle på nett. Noe jeg gjør opptil flere ganger i måneden, min hobby er RC og Pc. Alt bestilles på nett her i huset p.g.a. bosted. Selvfølgelig har jeg sent kollinummeret til både Klarna og Tretti.no Og hvorfor i all verden mener du at jeg skal legge ut min kommunikasjon med tretti.no med deg? Dette er en beskrivelse av min erfaring med denne nettbutikken og ikke noe annet! Virker som om du har en annen agenda med dette! Kansje jobber med tretti.no? Hvis du går inn på prisjakt.no så er det flere som beskriver samme problem med support hos Tretti.no så jeg er ikke alene. Og hvis du leser forestående meldinger så står det at jeg ba om angrefristskjema også men det fikk jeg ikke. TEE burde gå seg en tur og kanskje få seg litt daglys, det hjelper det! Hei Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 TEE Du er jo tydeligvis ikke så erfaren med og handle på nett. Noe jeg gjør opptil flere ganger i måneden, min hobby er RC og Pc. Alt bestilles på nett her i huset p.g.a. bosted. Selvfølgelig har jeg sent kollinummeret til både Klarna og Tretti.no Og hvorfor i all verden mener du at jeg skal legge ut min kommunikasjon med tretti.no med deg? Dette er en beskrivelse av min erfaring med denne nettbutikken og ikke noe annet! Virker som om du har en annen agenda med dette! Kansje jobber med tretti.no? Hvis du går inn på prisjakt.no så er det flere som beskriver samme problem med support hos Tretti.no så jeg er ikke alene. Og hvis du leser forestående meldinger så står det at jeg ba om angrefristskjema også men det fikk jeg ikke. TEE burde gå seg en tur og kanskje få seg litt daglys, det hjelper det! Hei Noe jeg synes er morsomt er når kameraten min starter diskusjon med feks Elkjøp på Facebook sånn at alle kan se det. Han gir de masse pepper om ikke service har vært topp. Der pleier de å svare med en gang. Dette gjelder Platekompagniet, Elkjøp, Lefdal osv. Tretti har jo en svensk facebook side, plag dem der da vel? Eller moderselskapet CDON. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Å legge ut kommunikasjonen mellom deg og tretti.no ville värt en god ide for å gi deg en smule troverdighet. Når jeg leser postene dine i denne tråden, får jeg bare sympati for den som har måttet håndtere saken din hos tretti.no. 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er det sånn du har oppført deg opp mot tretti.no? Ingen har interesse å hjelpe en som oppfører seg som en drittunge. 9 Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Er det sånn du har oppført deg opp mot tretti.no? Ingen har interesse å hjelpe en som oppfører seg som en drittunge. Lol. Har aldri bedt om hjelp. Les tråden du. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Problemet er at du har skrevet en negativ omtale om en butikk. Det er småting som reiser ett par spørsmål rundt den negative omtalen din, og når folk stiller seriøse spørsmål rettet til innlegget ditt så er du så potte negativ, useriøs og vanskelig å prate med. Om dette faktisk er måten du har forholdt deg til butikken så er det ikke rart i det hele tatt at du har fått den responsen du har, fortjent eller ikke. Hva du trenger av hjelp eller ikke driter eg strengt tatt i etterhvert, men omtalen din har etter min mening null verdi. Lykke til med videre internetthandel. Det kan virke som om du trenger den flaksen du kan få. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Lol. Har aldri bedt om hjelp. Les tråden du. Synes ikke du har ventet så lenge da. Disse småfirmaene har begrenset med personer til å jobbe med returer etc. Har selv jobbet for Elprice som nå er konkurs og der lå returen i flere uker... Kanskje en grunn til at de gikk konkurs.. Men Tretti.no er vel en liten jallabutikk med endel svenske underbetalte vikarer, du må nok regne med å vente en måneds tid. Til sammenligning så ventet jeg et halvt år på Elkjøp for en ødelagt playstation2.... De unnskyldte det med at noen hadde stjålet den fra lageret deres. Så å vente noen uker på en robotstøvsuger? Må man da tåle.. Lykke til med saken din. Kjedelig å vente når man har mye penger ute, men tror det kommer til å løse seg bare du er tålmodig. Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Hvilket brukernavn brukte du back in the old days, og hvorfor har du registrert deg på nytt i 2010? Tviler sterkt på at Nomore gikk med bleier den gang... Ut fra det jeg leser av deg i denne tråden har du en ganske så utrivelig oppførsel. Greit at du ikke spør om hjelp, men at folk etterspør flere opplysninger er for å bedre kunne sette seg inn i din opplevelse med nettbutikken, og derfor lettere kan velge/velge bort butikken på et senere tidspunkt. Uten hele historien så er din omtale lite verdt. Du KAN jo være en utrivelig jævla kverulant og derfor selv skyld i dine problemer Yeha1 Godt sagt Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Huff jeg savner diskusjonene på gamle hardware.no Det er lege siden, så lege siden at visse her inn ennå brukte bleier og de som diskuterte kunne holde seg til sak. Var ferdige med bleiene lenge før hardware.no engang startet, og har ikke gjort annet enn å holde meg til sak. Det er du som ikke klarer å svare på enkle spørsmål som kunne gitt et inntrykk av hva som egentlig skulle være feil fra tretti.no sin side her. Yeha1 Godt sagt Nettopp. Så langt er inntrykket at du er en idiot til kunde, og det er ikke tretti.no som har fått et negativt stempel ut fra denne tråden. Endret 19. april 2013 av TEE 2 Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Var ferdige med bleiene lenge før hardware.no engang startet, og har ikke gjort annet enn å holde meg til sak. Det er du som ikke klarer å svare på enkle spørsmål som kunne gitt et inntrykk av hva som egentlig skulle være feil fra tretti.no sin side her. Nettopp. Så langt er inntrykket at du er en idiot til kunde, og det er ikke tretti.no som har fått et negativt stempel ut fra denne tråden. Ikke rart det er krig og konflikt rundtomkring når det går hissigpropper som deg løs. Hehe. Ordbruken din og visse andre sier vell sitt om hvem som er idiot. Yeha! 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Vurderer å sympatihandle hos butikken. 8 Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Vurderer å sympatihandle hos butikken. Ingen lært deg at du må passe på pengene dine, vokser ikke på trær skjønner du! Sympatiskjøp for en butikk!!!! Send heller pengene dine til trengende som har det vanskelig her i verden, hvis du føler for å sympatisere med noen. Mere normal tankegang det! Guttevalp Yeha! 1 Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Etter å ha lest hele tråden føler jeg meg som om jeg har spasert rett inn i Twilight Zone, der lite gir mening. Joshua962 virker bare useriøs og en smule utålmodig. Dersom en vare kommer DOA i en uåpnet eske fra produsenten ville jeg ikke skyldt på butikken med én gang, slikt skjer. Å vente flere uker på retur av pakke er også veldig normalt, hender også at posten har høy trafikk og/eller velger ut din pakke for nærmere inspeksjon ect. 1 Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Etter å ha lest hele tråden føler jeg meg som om jeg har spasert rett inn i Twilight Zone, der lite gir mening. Joshua962 virker bare useriøs og en smule utålmodig. Dersom en vare kommer DOA i en uåpnet eske fra produsenten ville jeg ikke skyldt på butikken med én gang, slikt skjer. Å vente flere uker på retur av pakke er også veldig normalt, hender også at posten har høy trafikk og/eller velger ut din pakke for nærmere inspeksjon ect. Helt enig, her er det ikke noe som gir mening. Masse hissigpropper her som fyrer seg opp over ingenting! Omtalen min ang Tretti.no har nå fått blest, noe som jeg ser som positivt uansett, folk tenker seg om etter å ha sett negativ omtale tror nå jeg. Har ikke hatt mange tråder her på diskusjon nettopp P.G.A. disse hissigproppene på Diskusjon.no Og det blir vel ikke så mange flere heretter, får holde meg til utenlandske forum Når det kommer til tid så handler jeg fast på ps.no multicom.no og komplett.no man opplever aldri slik behandling der. Er det problemer eller du mangler noe så blir det ordnet opp i på dagen, eller dagen etterpå du sier ifra med en løsning du som kunde kan leve med. Sånn skal support og service være! Ble en morsom tråd dette Hehehe :rofl: 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Har ikke hatt mange tråder her på diskusjon nettopp P.G.A. disse hissigproppene på Diskusjon.no Det sier nok mer om deg enn resten av oss som bruker Diskusjon.no Jeg snubler sjelden over hissigpropper her inne (du er den første på en lang stund, og du er i tillegg nedlatende, frekk, spydig og tror du er mye bedre enn alle andre). Hvis jeg forstår deg rett, ref. dine innlegg, så har du i løpet av 15 dager: Bestilt produktet Fått det tilsendt Pakket opp og funnet det defekt Sendt dem "mail på mail" som det tar "dagesvis å få svar på" Bedt om returlapp gjentatte ganger Kontaktet Klarna som også har purret Kontaktet Forbrukerrådet og fått råd fra de Sendt produktet i retur og ventet 8 dager (hvilket vil si at alt det ovenstående har du rukket på syv dager). Hvem som helst kan se at dette regnestykket ikke går opp. Bare det å få bestilt og tilsendt produktet tar 3-4 dager. Sorry, men det er en grunn til at du får frem "hissigproppene" i enkelte her inne, spesielt når du er den største av dem 4 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Noen skjønner ikke når de skal stoppe. Du ødelegger din egen sak her, og vi får faktisk medfølelse med tretti.no som har vært så uheldige å ha deg som kunde Tretti.no har 8,14 poeng av mulige 10 på Prisjakt. Jeg ser de har fått underlig mange negative tilbakemeldinger de siste par ukene, deriblant den første av de, som er fra Joshua962. Disse tilbakemeldingene har også en del fellesnevnere, uten at jeg skal gå noe nærmere inn på hva det kan komme av. Bortsett fra det ser folk ut til å være ganske positive og fornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg