Gå til innhold

merklige smartbuy cd-r


demiurgen

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte for et par uker siden en sylinder med 50 stk smartbuy cd-r plater på komplett i oslo.

 

det går helt fint å brenne på de men når jeg skal kopiere filene tilbake til harddisken får jeg følgende feilmelding:

 

cannot copy: data error (cyclic redundancy check).

 

noen som har noen tips til hva dette kan være for noe???

 

jeg har jo selvfølgelig kasta kvitteringen så komplett bare sier at: nei de cd'ene har du ikke kjøpt her! :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff og huff - jeg har benyttet de cake-box'ene fra Komplett i snart et år. Har brukt noen av cd'ene jeg har brent i ettertid, og de har funket - men nå blir jeg vel nødt å kontrollore om jeg fremdeles har innholdet på et noen hundre andre cd'er. Der røk den helga :wink:

 

Jeg har aldri opplevd noe krøll med smartbuy cd'ene. Kan det være en dårlig lott --> Hva er id'n på cd'ene som er oppf.cket?

Lenke til kommentar

demiurgen: har du sjekka med andre skiver (feks Verbatim) om resultatet blir det samme? Det _kan_ jo være brenneren eller noe annet rusk.

Har pleid å kjøpe SmartBuy i tynn-cover-utgave.

Plextorbrenner'n min har enda ikke feilbrendt og et par av de eldste cd'ene bruker jeg stadig vekk. Som Taxman skriver: mulig du har fått en dårlig lott som har stått i solveggen eller noe.

Lenke til kommentar
jeg kjøpte for et par uker siden en sylinder med 50 stk smartbuy cd-r plater på komplett i oslo.

 

det går helt fint å brenne på de men når jeg skal kopiere filene tilbake til harddisken får jeg følgende feilmelding:

 

cannot copy: data error (cyclic redundancy check).

 

noen som har noen tips til hva dette kan være for noe???

 

jeg har jo selvfølgelig kasta kvitteringen så komplett bare sier at: nei de cd'ene har du ikke kjøpt her! :x

 

De har jo alle kjøp og sånn inne på datasystemet, hvis du oppga navn og sånn når du kjøpte de i hvertfall. Jeg gjør alltid det, og har fått "service" en gang uten kvittering. Bare ba dem om å dra den fram fra data'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...