demiurgen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg kjøpte for et par uker siden en sylinder med 50 stk smartbuy cd-r plater på komplett i oslo. det går helt fint å brenne på de men når jeg skal kopiere filene tilbake til harddisken får jeg følgende feilmelding: cannot copy: data error (cyclic redundancy check). noen som har noen tips til hva dette kan være for noe??? jeg har jo selvfølgelig kasta kvitteringen så komplett bare sier at: nei de cd'ene har du ikke kjøpt her! :x Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har noe av det samme problemet jeg og. Platene blir alltid feilbrent. Kjøpte 2x 50 i cakebox og i den første boksen feilbrente jeg ca hver 10'ende cd, men nå har jeg brent 5 av den andre boksen og alle er nå kasta pga at de er feilbrent. Aldri mer SB! Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Huff og huff - jeg har benyttet de cake-box'ene fra Komplett i snart et år. Har brukt noen av cd'ene jeg har brent i ettertid, og de har funket - men nå blir jeg vel nødt å kontrollore om jeg fremdeles har innholdet på et noen hundre andre cd'er. Der røk den helga :wink: Jeg har aldri opplevd noe krøll med smartbuy cd'ene. Kan det være en dårlig lott --> Hva er id'n på cd'ene som er oppf.cket? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 demiurgen: har du sjekka med andre skiver (feks Verbatim) om resultatet blir det samme? Det _kan_ jo være brenneren eller noe annet rusk. Har pleid å kjøpe SmartBuy i tynn-cover-utgave. Plextorbrenner'n min har enda ikke feilbrendt og et par av de eldste cd'ene bruker jeg stadig vekk. Som Taxman skriver: mulig du har fått en dårlig lott som har stått i solveggen eller noe. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg kjøpte for et par uker siden en sylinder med 50 stk smartbuy cd-r plater på komplett i oslo. det går helt fint å brenne på de men når jeg skal kopiere filene tilbake til harddisken får jeg følgende feilmelding: cannot copy: data error (cyclic redundancy check). noen som har noen tips til hva dette kan være for noe??? jeg har jo selvfølgelig kasta kvitteringen så komplett bare sier at: nei de cd'ene har du ikke kjøpt her! :x De har jo alle kjøp og sånn inne på datasystemet, hvis du oppga navn og sånn når du kjøpte de i hvertfall. Jeg gjør alltid det, og har fått "service" en gang uten kvittering. Bare ba dem om å dra den fram fra data'n. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hvem oppgir navn når de kjøper cd-r til 200 kr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå