reminett Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hei! Jeg trenger Windows 98 til et eldgammelt program som ikke lenger vil snakke med XP, 7 eller 8 etter oppdateringer. Noen som har en Windows 98-lisens til salgs? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ikke akkurat svar på det du spør om, men siden jeg har sett deg i linux-forumet.. har du prøvd det i WINE? Lenke til kommentar
reminett Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Nei, men det er ikke til meg. Vedkommende bruker Windows 7, og trenger kjapp tilgang via en virtuell W98-maskin Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Moderatormelding Kjøp og salg på forumet er ikke tillatt. Jeg lar likevel tråden få leve videre, slik at brukere kan informere trådstarter om hvor h*n eventuelt kan få kjøpt Windows 98. Mvh. r2d290-Moderator Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Du kan sjekke ut denne sida. Jeg vet ikke hvor man kan kjøpe Win 98, men siden linker til et image. Hvor lovlig det er vet jeg ikke, men jeg tviler på at Microsoft går etter folk som laster ned virituelle maskiner med utgåtte, ustøtta OS... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har du prøvd å kjøre programmet i Windows 98 kompabilitetsmodus? Lenke til kommentar
reminett Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Moderatormelding Kjøp og salg på forumet er ikke tillatt. Jeg lar likevel tråden få leve videre, slik at brukere kan informere trådstarter om hvor h*n eventuelt kan få kjøpt Windows 98. Mvh. r2d290 -Moderator Uffda! Beklager, det skal ikke gjenta seg. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Du kan sjekke ut denne sida. Jeg vet ikke hvor man kan kjøpe Win 98, men siden linker til et image. Hvor lovlig det er vet jeg ikke, men jeg tviler på at Microsoft går etter folk som laster ned virituelle maskiner med utgåtte, ustøtta OS... Har du prøvd å kjøre programmet i Windows 98 kompabilitetsmodus? Takk, folkens. Ja jeg har prøvd kompatiblitetsmodus uten hell. Det ser for øvrig ut som jeg kan klare meg med XP, og det har jeg haugevis av lisenser på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå