Emil C. Fredhammer Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tvilsom dop Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er Nederland komt til Tromsø?bilde viser det det skal med ett godt fokus. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Morsomt bilde da..men hamp i seg selv får man ikke rus av..siden det er fra Trømsø,vil jeg gjette på maritime ting som trosser osv..det er laget av hamp Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Bildet av planten på skiltet kan minne om Cannabis planten. Men det er nok Hamp som selges her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Bildet av planten på skiltet kan minne om Cannabis planten. Men det er nok Hamp som selges her. Er samme plante. (Cannabis),men nå husker jeg ikke om det er hunnplanten eller hannplanten en kan bli "høy" av. Så den som ikke røykes brukes til blant annet klær,trosser osv..men det kan en sikkert finne ut ved å søke... Endret 18. april 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har selv aldri røykt Cannabis. Et lite tastetrykk inn på Wikipedia viser hvor farlig det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg