Clone baby Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har asus a7n8x deluxe og bruker dual ram på port 1 og 2, men er port 3 bare til pynt da? kan jeg ha i en singel ram der da? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg tror det er sånn at, hvis du setter i en rambrikke i den som er til pynt, senkes båndbredda, og du vil ikke greie å kjøre i dual channel Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg tror det er sånn at, hvis du setter i en rambrikke i den som er til pynt, senkes båndbredda, og du vil ikke greie å kjøre i dual channel Er nok riktig det ja. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 men er ikke alltid DUAL MODE er den kjappeste. Iallefall ikke vis du skal OC. Du får frekkere timings uten dual Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 DC er slot 2+3 eller 1+3. Om du har rambrikkene i slot 1+2 så kjører du du SC (single). Med mindre Asus har vært så lure å kalle slot 1 for 3 og motsatt da. Den tredje sloten er kun for dem som ønsker å ha MYE ram, eller for dem som ikke kan kjøre DC, feks pga. ulike rambrikker. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kan du kjøre dual-ram på 1+3 OG 2+4? Dubble Dual-Ram? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kan du kjøre dual-ram på 1+3 OG 2+4?Dubble Dual-Ram? Tenker du på Springdale og Canterwood kort; ja det skal funke fint. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kan du kjøre dual-ram på 1+3 OG 2+4?Dubble Dual-Ram? Tenker på Springdale og Canterwood kort; ja det skal funke fint. Dette skal vel i teorien fungere på Gigabyte GA-7NNXP for AMD platform og. Er vel det eneste kortet )ihvertfall som jeg har fått med meg) som kan det. Mener å huske at de har brukt sin egen memorykontroller.. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Kan du kjøre dual-ram på 1+3 OG 2+4?Dubble Dual-Ram? Har kun 3 porter , har ikke 4- Nå kjører jeg på 1+3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå