IcedInsanity Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Vanlig feil som eg tror har vært en gjenganger siden jordens fødsel. Bare å prøve flere ganger, typ 40. 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Vanlig feil som eg tror har vært en gjenganger siden jordens fødsel. Bare å prøve flere ganger, typ 40. men det funker med andre kompiser men med han jeg apsolutt vil spille mot funker det ikkje haha Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sikkert noe NAT problemer Lenke til kommentar
danos90 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei:) Vi ser etter nye spillere til vår Be A Pro Club. Klubben er åpen, så det er bare å søke den opp. Norwegian Mafia er navnet på klubben. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei:) Vi ser etter nye spillere til vår Be A Pro Club. Klubben er åpen, så det er bare å søke den opp. Norwegian Mafia er navnet på klubben. Konsoll? Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Lastet opp et mål til http://www.easports.com/no/fifa, men finner ikke ut hvor jeg kan se opplastningene mine. Noen som vet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Noen som vet om det blir maks 4 spillere samtidig på FIFA 15 til PS4 slik det er på FIFA 14? Eller har de tatt til fornuft og gjort som på PS3 og FIFA 14 med 7? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Tror det er ps4 som har grensa på fire personer. Så ea får ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det er jo litt snodig siden man kan koble opp 7 kontrollere samtidig på ps4 også.. Men shit la gå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Kan man det? Da tar jeg feil og det er EA sin feil. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Mener man kan det. Men vet ikke om du kan bruke mer enn 4 samtidig. Men tror faktisk at inne i FIFA kan man se mer enn fire kontrollere, men kun fire av de får velge side i kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Trodde og at det var PS4 og ikke Fifa som hadde den restriksjonen. Kan hende Xbox one er et bedre alternativ om det er viktig. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Oppdaga akkurat det største problemet til Pro Clubs: Kose seg med Pro Clubs --> sambuaren roper at ho har skada seg --> eg spør: "går det bra?" --> ho seier: "nei, på ingen måte" --> eg blir sitjande fordi eg kan ikkje gå frå kampen sidan det var ein avgjerande kamp for divisjonen(me er berre 2 spelarar) --> eg fortel dette til ho --> eg innser at eg burde kanskje ikkje fortalt det --> eg innser at eg er i trøbbel --> ho er forbanna.Kva er løysinga her? Alternativ 1: Bli sitjande. Det gjorde eg, det var ein stor tabbe. Alternativ 2: Ta med deg diskret kontrollen i handa medan du held inne ein knapp slik at du ikkje ryk ut. Blir fort ganske tydelig kvifor du har med deg kontrollen Alternativ 3: Gå frå kampen, og få lagkamerat på nakken. Finst det fleire? Nokon som til dømes har eit smart strikktriks eller noko for å halde inne ein knapp? 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Er du seriøs? Hva skjer når kjerringa skal føde og du sitter i din livs viktigste fifa match? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Rykka opp i 2. etter et par nedrykk og stayere i 3. div. Vant sistekampen med 3-2 og satte det ene målet på brasse. Sånt liker vi! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er du seriøs? Hva skjer når kjerringa skal føde og du sitter i din livs viktigste fifa match? Må du ikke sammenligne fødsel og en kniv i foten da. Sistnevnte får kjerringa dra ut selv. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kommer det noe "transfer overføringer" på FIFA sesonger etterhvert eller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Tviler. På FIFA 13 er Mata fortsatt i Chelsea. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Tippeligaen blir jo faktisk oppdatert fortløpende, så merkelig om ikke f.eks. PL også blir oppdatert etterhvert! Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Er fordi TL er midt i sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå