Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vi ingen tråd til FIFA 14 remastered? Nå kommer første trailer på E3 om dager, og EA har allerede bekreftet en ting:

Bpi8HhwIYAAPG5b.png

Det er fantastiske nyheter at EA velger å legge til turneringsspill og muligheten til å spille med en gjest. Nå snakker vi virkelig FIFA. Dett er en så stor forandring at jeg har lyst til å nesten påstå at man burde kalle et spill som inneholder en så stor forandring for FIFA 15 og det ser jeg også EA har gjort.

Endret av Emils.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen overraskelse. De har gått tom for nye ting å legge til, så de har begynt å ta funksjoner ut av spillet for så å "re-introdusere" dem i senere utgaver for at det skal se tilfredsstillende ut. :p

Det neste er vel kanskje at det for eksempel ikke vil bli noe Be a Pro funksjon i FIFA 15, så kommer det en shitstorm av dimensjoner slik som det gjorde i fjor, før det på revolusjonerende vis re-introduseres i FIFA 16 neste år. EA prøver med det å vise at de "hører på kundene" sine og alle blir glade for at Be a Pro er tilbake. ££££££€€€€€€$$$$$$$$ renner dermed inn etter salg av FIFA neste år også. Ser det for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Japp, problemet med FIFA nå er at EA utvikler ting bare halvveis. De er hele tiden ute etter å finne på fancy navn på nye funksjoner. Jeg tror at FIFA ville blitt mye bedre om de valgte å bare gå løs på spillet slik som det er og utvikle det mye mer. Ikke legge til alt mulig gimmick som ikke betyr noe. Når spillet mangler så mye så bryr du deg lite om publikum jubler. Hadde derimot flyten i banespillet vært bra hadde hele opplevelsen blitt bra også. Det er enkelte selskaper som ser dette, mens EA derimot er mer opptatt av å selge inn "New fancy super hit"-shit. Bare gimmick.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med at maskinen tvinger deg til å slå offside-passninger? Minst et par ganger hver kamp skal jeg spille en passning til en i nærheten, men ender av en eller grunn med å slå en lang passning på en spiller som står i offside. Det mest irriterende er når jeg faktisk får slått den passningen jeg prøver på, men blir satt til å styre en spiller som står i offside. Jeg får ikke byttet, så da må jeg velge mellom å ta ballen og bli dømt for offside, eller la motstanderen ta ballen.

Er ikke dette pasningsassistansen og pasningskraft assistanse (Mine egne ord ?) som lurer deg?
Lenke til kommentar

Einig der Onkel Skrue(det er det eg leser). Så fremst ein sjølvsagt møter lag på omtrentleg same nivå, er det grenser for kva dei klarar å opprette(antar det er fokus på enkeltspelarar her). Driv no og speler i seasons ein del, og det er berre å passe på kva eventuelle spelarar ein møter. Om eg til dømes møter PSG, blir det å kjøre 5-4-1 diamond, og unngå innlegg til Zlatan eller den fordømte Schweinsteiger.

Opplever sjeldan at folk flaksar heller, slik som du Johannes beskriver. Heilt einig i at gjennombrudd er ein funksjon som er litt på bærtur, men det er absolutt mogleg å forsvare seg mot. For min del tok det riktig nok nesten eit halvt år å få dreisen på, men no er det eigentleg ikkje noko eg tenker over lengre.

Derimot er eg irritert over, som nevnt for eit par sider sidan, at 2/3 headingar går i mål. Eg trøstar meg med at det er like lett for min del, så det er i det minste rettferdig.

Eg er for ein diskusjon.no-turnerning!

Lenke til kommentar

Einig der Onkel Skrue(det er det eg leser)

Riktig det, heter Onkel Skrue i pro clubs :p blir jo turnering nå på søndag, vet ikke om du snakket om den eller bare vil få i gang en turnering.

Naturligvis litt kjedelig om alle skal spille med Real Madrid, men synes ikke at det gjør så mye når det bare er snakk om én enkelt turnering. Jeg spiller aldri med standard-lagene til vanlig, kun FUT og clubs på meg.

Kanskje jeg hadde ment noe annet om jeg spilte mot Real Madrid hver eneste dag, men har egentlig et ganske avslappet forhold til det å møte mange av de samme spillerne hele tiden. Gjør jo det i FUT, selv om det ikke er like ekstremt som å møte Real Madrid i 90 % av kampene.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenker å handle inn Ps4 til veka, men kjøper ikkje Fifa 14 sidan 15 snart kjem ut. Finst det ein brukbar demo å få lasta ned til kompiskveld, typ med Real mot Barca i ein vanleg friendly?

Skal gå ann å laste ned Fifa 14 demo ja. Real Madrid finnes ikke på demoen. PSG, Barca, Dortmund, Milan, Tottenham, City etc. finnes.

Lenke til kommentar

Jeg å en kompis skulle spille Online mot hverandra på fifa 14 (ps4) men når han innviterte meg å jeg prøvde å joine så kom de opp "denne økten er ikkje lenger tilgjengelig"..... å det samme kom opp når jeg innviterte han... hva kan være feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...