Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

More information from a user of the German ComputerBase site:

He is at Gamescom right now and was able to play FIFA14 which is demonstrated on PS4. He said it looks amazing. He had a little chat with the devs and they assured him that the PS4 version of FIFA14 will look better than Xbox One version. PC version will be based on PS360 version. He's now standing in the line at Sony's booth for PS4 which has the longest waiting time on the whole exhibition.

 

http://www.computerbase.de/forum/showthread.php?t=1244467


This is not official so expect this information to contain a huge amount of subjectivity.

Lenke til kommentar

Litt om forskjell på FIFA 14 mellom current-gen og next-gen. Virker som FIFA 14 på X1/PS4 blir vesentlig forskjell. Med tanke på at ny konsollene er istand til å gjøre flere kalkulasjoner og AI spillere som leser spillet. Itillegg til bedre flyt osv. Har troen på at FIFA 14 på next-gen vil gi oss en slik effekt som FIFA 08 (?) hadde denne generasjonen (tenker da i hovedsak på da EA endret gameplay til mye mer realistisk).

 

FIFA 14 på 360/PS3 blir nok mer eller mindre det samme som FIFA 13, men med noen nye funksjoner. Kommer nok til å kjøpe det uansett slik at jeg kan begynne å bygge UT-laget, virtual pro osv. Men mest for egentlig å kunne se forskjellen i gameplayet!

 

Lenke til kommentar

Husker bare at det var utrolig stor forskjell mellom FIFA 06 og FIFA 07. Det grafiske spranget denne generasjonen vil nok ikke bli like stor, men hadde allikevel håpet på noe bedre. Spesielt når man med PS4 sine spesfikasjoner kan kjøre FIFA 13 på PC med maks innstillinger og få 350FPS (!).

Lenke til kommentar

flott de ser de endelig fikser atmosfæren, bare fifa vm 2010 som hadde noe bra atmosfære , den var forøvrig fantastisk, men nå håper jeg de fikser be a pro, forferdelig dritt i forrige versjon(er) , hvorfor de gikk vekk fra den flotte stilen i 2008 er meg en gåte hvor du kunne være flere spilelre som var pro og alle fikk forskjellige oppgaver.

 

I forrige kunne vi ikke bruke proen til kamper utenom be a pro modusen, noe som var og tåpelig, er gøy å vise ham fram når jeg spiller mot kompiser!

 

håper de også får fikset på karriere modus, her også var de utrolig dårlige forrige versjon, dritt treigt.

 

Ellers så synes jeg de har gått riktige skritt online og med FUT, så håper de fortsetter den positive utviklingen der.

 

Håper de fikser på loading spillet, var greit med treningsmodus men når du spiller med andre spillere hadde det vært kult med andre alternative ting, slik at også disse kan være med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...