ZenCo Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Same skjer med meg som nevnt ovanfor. Stort sett så kjører alle Zlatan-lag berre mot innlegg. Det er då det er ekstra deilig å vinne, for det er jo evt. å endre formasjon og litt meir defensivt. Det gjorde me på Be a Pro-laget til slutt. Alle mål mot oss var på innlegg, så me endte opp med å kjøre 5 stk i forsvar, og defensive. Høge ballar klarar eg stort sett å ta ved å berre rygge mykje manuelt med ein midtforsvarar, og kjøra seconday press på ballfører. Lenke til kommentar
lekesoldaten Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Noen andre som sliter med bugging ved manuell bytte av spiller? Noen ganger ved høye baller så fryser det seg slik at jeg ikke klarer å bytte spiller, verken ved L1 eller høyre analog. Har vært tendenser til bugga manuell-bytting i de andre spilla også, men aldri så ille som dette. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Kicka fra en pro club etter å ha blitt banens beste i tre av tre kamper. Alt var fint og flott da vi avslutta i går, men da jeg dukka opp i lobbyen i dag ble jeg kicka helt uten at noe ble sagt eller skrevet. Mister litt av troen på menneskeheten. Fikk vite at det var fordi vi var for mange spillere. Jeg var CAM i går, og i dag var det flere CAM'er med høyere overall enn meg. Det er jo det folk ser på, ikke hvordan man spiller. Lurt å kicke den som i praksis spilte best. Han aner ingenting om at jeg egentlig er CDM, en plass som stod tom. Lettest å bare fjerne folk. Endret 3. juni 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hva i alle dager har EA gjort med WC modusen?!?!?? Ballberøringer, pasninger, skudd, førstetouch er jo 100ganger værre enn hva det pleier å være i F14? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hva i alle dager har EA gjort med WC modusen?!?!?? Ballberøringer, pasninger, skudd, førstetouch er jo 100ganger værre enn hva det pleier å være i F14? Som eg skrev over, forferdelig dårlig flyt i WC. Synes også tempoet var altfor høyt de få kampene eg spilte. Eneste man fikk ut av det var hele kamper med masse kontringer. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Og i tillegg til det bedritne AI som gjør Costa Rica til Spania/Brazil så blir det en dårlig mashup.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 En jeg slo 5-2 sendte meg akkurat meldingen "you will die soon". For en dårlig taper. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Eg føler med han. ^^ Ingenting får meg til å bli like sint som når eg speler Fifa. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg kan bli raaaasende. Pinlig hvor stor påvirkning et dataspill kan ha på meg. Men heldigvis har jeg aldri blitt så forbanna at jeg har sendt avgårde stygge meldinger til motstanderen. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Er det virkelig 3.0 man får som match rating om man quit'er eller dc i en clubs-kamp? Burde vært slik at dersom man hadde for eksempel 6.8 da man dc, så blir man trukket ned til 6.0 som man startet kampen med, men hvis man hadde under 6.0 så ender man opp med den ratingen man hadde da man dc. Endret 5. juni 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg kan bli raaaasende. Pinlig hvor stor påvirkning et dataspill kan ha på meg. Men heldigvis har jeg aldri blitt så forbanna at jeg har sendt avgårde stygge meldinger til motstanderen. Det har eg. Pinlig nok for 2 dagar sidan. Det var ein fyr som kun la opp til innlegg heile kampen, og scorte omtrent kvar gong. Og det etter at eg hadde leda 2 - 0, og dominert kampen. Eg sendte melding og sa at det var pinlig at ein spelar som er i 1. divisjon utnyttar spelet sine feil, og at eg synest synd på han. Så quita eg. Bitter much. Men som nevnt tidlegare i tråden; Pro Clubs og kompisspeling blir eg aldri forbanna av, det er berre det seasonspisset. UT har eg aldri orka å begynne på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg rævkjører en som spiller med PSG. Men jeg har maks uflaks med alt, mens motstander scorer fire mål på innlegg og heading. Fy faen jeg klikker. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Skjer med at jeg taper hver gang det er regn:( Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg og en buddy som bor sammen spiller seasons med Everton og pendler mellom 1. div og 2. div, men vi taper hver eneste gang det er regn. Har prøvd å finne ut hva det er, men jeg klarer ikke forsvare meg når det regner av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 På vei opp i 1. div. med Liverpool, vært mye i 3. div. I Fifa 13 vant jeg stadig vekk 1. div., men har enda ikke fått helt taket på 14. Innbiller meg at det har blitt enda vanskeligere å møte lag som kun slår innlegg på gode hodespillere. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det er ikke noe å innbille seg, det er fakta. Innlegg og høye baller er ekstremt enkelt på Fifa14. Det er naturligvis grunnen til at 9 av 10 bare har den spillestilen. Hadde dette krevd mye ferdigheter hadde det ikke blitt brukt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Er det noen andre som har problemer med at maskinen tvinger deg til å slå offside-passninger? Minst et par ganger hver kamp skal jeg spille en passning til en i nærheten, men ender av en eller grunn med å slå en lang passning på en spiller som står i offside. Det mest irriterende er når jeg faktisk får slått den passningen jeg prøver på, men blir satt til å styre en spiller som står i offside. Jeg får ikke byttet, så da må jeg velge mellom å ta ballen og bli dømt for offside, eller la motstanderen ta ballen. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ahh, "fakta" <3 Så du har en annen mening? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Er det noen andre som har problemer med at maskinen tvinger deg til å slå offside-passninger? Minst et par ganger hver kamp skal jeg spille en passning til en i nærheten, men ender av en eller grunn med å slå en lang passning på en spiller som står i offside. Det mest irriterende er når jeg faktisk får slått den passningen jeg prøver på, men blir satt til å styre en spiller som står i offside. Jeg får ikke byttet, så da må jeg velge mellom å ta ballen og bli dømt for offside, eller la motstanderen ta ballen. Skjer meg (/oss) hele tiden. Er lettere når vi er to som spiller sammen hvor jeg som regel har rollen som playmaker og roomien min konsentrerer seg om å styre spissene/kantene, men om jeg spiller alene i seasons skjer dette 4-5 ganger per kamp. Sentrer til folk som er ute av bildet om jeg tapper trekant f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå