OhEasy Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Noen som har en Pro Club på PS3 jeg kan joine? Jeg spør om det samme, bare på PS4. Anyone? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Til tross for mange så storkoser jeg meg med Fifa. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Noen som har en Pro Club på PS3 jeg kan joine? Samme her. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Var litt heldig med åpningen av noen kortpakker tror jeg. Bare åpnet 6-7 pakker før jeg åpnet noen til igår. Er ny på fifa. Fikk TOTS robben, van persie, kompany og den oransje/brune rodrigo som bare var tilgjengelig i 24 timer. Ironisk nok kikka jeg på en twitch streamer igår som åpna over 150 pakker og som håpet på TOTS Robben, men fikk så og si ingenting av verdi. Rett etterpå åpna jeg da mine opp og fikk det som er nevnt. Morsomt det ultimate team opplegget, uten tvil oppslukende Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Kostet det penger? Evt hvor mye? Har spilt mye FIFA 12, 13 og 14, men har knapt prøvd meg på UT. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Sparer opp coins til å kjøpe kortpakker ved å spille singelplayer eller online kamper med UT laget ditt. Kan bruke ekte penger også. Endret 9. mai 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Ville Ikkje kjøpt pakker for coins, man taper nesten alltid på det. Burde enten bruke penger eller droppe pakkene. Endret 9. mai 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Synes det er litt av moroa jeg Kjøp av kortpakker gjør det også enklere imo å komme ordentlig igang. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Synes det er litt av moroa jeg Kjøp av kortpakker gjør det også enklere imo å komme ordentlig igang. Sies at bronsepakker kan lønne seg, men er ikke så sikker på det heller. En nok best å skaffe seg coins og spillere ved å bare spille kamper og trade'e, hvis man ikke vil kjøpe pakker for penger. Selv har jeg brukt 100-150 kr, husker ikke helt. Vel om folk som har brukt tusenvis av kroner på pakker. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hei, jeg er da en ikke så alt for god Fifa spiller på PlayStation 4. Lurer på om noen har noen gode spillere jeg kan få, litt penger eller evt. kanskje lære meg litt trading? Ser stadig trading videoer på YouTube, "hvordan tjene 500k på en dag" er blant annet videoer jeg gjerne skulle lære noe av - men ALLE trading videoer jeg har funnet er på Xbox. Kan noen være så snill å kanskje være en "personlig" trading guide for meg, eller er det noen som vet om noen trading guider for PS4 som er gratis? Åpnet forøvrig en 100k pakke i går kveld, og den var rett og slett dritt. Var utrolig skuffet da jeg nettopp hadde kjøpt 2200 fifa points for 149,- kr. Så åpnet jeg en 15k pakke (TOTS), og der fikk jeg den mest utrolige pakken min noensinne. Kanskje ikke så mye å skryte av, men jeg ble i allefall fornøyd da jeg kan faktisk tjene inn det jeg brukte på de to pakkene. Før har jeg fått en helt ok TOTS som var 82 rated eller noe slikt fra Island, men nå fikk jeg denne pakken; Neymar! Går vel for 155k på PS4, men er faktisk ikke sikker på om jeg skal selge han - kunne kanskje brukt han i en squad senere? Fikk forøvrig også Victor Valdes i pakken, men som sikkert ikke er verd stort mer enn 2k max. Takk på forhånd for alle svar; Hva burde jeg gjøre med Neymar, og aller viktigst; Har du noe til en ikke så utrolig god FUT spiller, med et rare gold team til 15-20k, og også gjerne et par tips? - Peace out! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Finst det ein funksjon for å bakke forsvaret? Ser at eg blir ofte tatt på at motstandar sender mann på løp, men så forstår ikkje Fifa kva mann eg vil byte til i forsvaret for å følge han. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Ingen som har en Pro Club jeg kan være med i? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Finst det ein funksjon for å bakke forsvaret? Ser at eg blir ofte tatt på at motstandar sender mann på løp, men så forstår ikkje Fifa kva mann eg vil byte til i forsvaret for å følge han. skift til egenlaget taktikk som har satt lavt press og agresjon. Ikke prøvd selv, men kan fungere. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) *Rant deleted*. Pro clubs er så broken. Endret 21. mai 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Velkommen etter... Er ikke et lag som ikke spiller på spillets svakheter hele tiden.Høye baller er veien å gå. Kanskje det værste er at de tror de besitter noe spesielt som ingen andre har. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 *Rant deleted*. Pro clubs er så broken. Veit me noko om kva dei har tenkt til å forbedre i 15'? Eg håpar for guds skyld at dei fokuserer meir på Pro Clubs denne gongen, som etter mi meining er den mest underhaldande moden. Virkar som UT har fått all oppmerksemd så langt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Det er helt korrekt. UT tjener EA masse penger, ergo er dette det viktigste. Heldigvis kan ikke Pro Clubs bli stort verre enn det er i år. Tror desverre ikke at Pro Clubs blir bedre på Fifa 15. Endret 21. mai 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) *Rant deleted*. Pro clubs er så broken. Veit me noko om kva dei har tenkt til å forbedre i 15'? Eg håpar for guds skyld at dei fokuserer meir på Pro Clubs denne gongen, som etter mi meining er den mest underhaldande moden. Virkar som UT har fått all oppmerksemd så langt. Jeg vet i hvert fall ingenting om det, men tviler også sterkt på at vi vil få de helt store forbedringene. Det var forresten feilregistrert banens beste og match rating (det som kommer opp etter kampen stemmer ikke overens med det som registreres i statistikken etterpå) jeg var oppgitt over. Mistet også en assist etter at en medspiller dukket opp på målstreken og stjal scoringen min. En annen fikk assist. Endret 21. mai 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 *Rant deleted*. Pro clubs er så broken. Veit me noko om kva dei har tenkt til å forbedre i 15'? Eg håpar for guds skyld at dei fokuserer meir på Pro Clubs denne gongen, som etter mi meining er den mest underhaldande moden. Virkar som UT har fått all oppmerksemd så langt. Jeg vet i hvert fall ingenting om det, men tviler også sterkt på at vi vil få de helt store forbedringene. Det var forresten feilregistrert banens beste og match rating (det som kommer opp etter kampen stemmer ikke overens med det som registreres i statistikken etterpå) jeg var oppgitt over. Mistet også en assist etter at en medspiller dukket opp på målstreken og stjal scoringen min. En annen fikk assist. Hadde nå dette vært det store problemet med moden så hadde eg faktisk vært fornøyd. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Du arbeider med accomplishments skjønar eg, @oscrue? EDIT1: Er ikkje hovudproblemet med Be a Pro at CPU-spelarane er så fatalt dårlegare enn "våre" at forsvaret rett og slett ikkje er gode nok til å ta dei. Til dømes er det umogleg å kjempe mot desse høge ballane som spissane sprintar og slost inn mot når CPU er så rævva i både fart og styrke. Endret 21. mai 2014 av ZenCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå