oscrue10 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Viser seg at klubber heller vil spille med cpu enn en 78 rated pro i 10. div. Når det ikke er snakk om en unge på 10 år har du bomma litt. Flott å ikke få sjansen engang. Manageren som kicka meg må ha vært under 15, men likevel. (Snakka med ham på mic) Endret 24. april 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Er ikkje det litt forståeleg, iom at dei som har den levelen sannsynligvis er ganske rævva? Edit: Samtidig er dei jo i 10.div, så ser poenget ditt. ^^ Endret 25. april 2014 av ZenCo Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Er ikkje det litt forståeleg, iom at dei som har den levelen sannsynligvis er ganske rævva? Edit: Samtidig er dei jo i 10.div, så ser poenget ditt. ^^ Nå skal ikke jeg påstå at jeg er så veldig god, men jeg har jo spilt ganske mye i de to øverste divisjonene (med høyere overall). Sa at jeg bare var på en bruker med lavere overall og at klubben jeg er manager for spiller i 2. div, men det kunne selvsagt vært løgn. Han burde uansett hørt at jeg ikke er en liten unge, og sett hvordan jeg spilte i første kampen. Jeg var bare midtbanespiller. Skal ikke se bort ifra at jeg hadde spilt bedre med en pro på 78 enn han ville gjort med hans på 90+. Endret 25. april 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Er EA serverne nede hos dere å? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er ikkje det litt forståeleg, iom at dei som har den levelen sannsynligvis er ganske rævva? Edit: Samtidig er dei jo i 10.div, så ser poenget ditt. ^^ Sa at jeg bare var på en bruker med lavere overall og at klubben jeg er manager for spiller i 2. div, men det kunne selvsagt vært løgn. Det er ingen plass for sanninga på internett. Snart dags for eit diskusjon.no-lag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Edit: Haha, hvertfall ikke rett tråd. Har startet å bruke formasjonen 4-3-3(4) nå i det siste da jeg har brukt 4-1-2-1-2 i lengre tid, ganske digg formasjon Endret 30. april 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Beklager om eg er helt idiot nå, men hva har det med FIFA å gjøre? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Beklager om eg er helt idiot nå, men hva har det med FIFA å gjøre? Absolutt ingenting, jeg som hadde prøvd et par for mange å trykket på feil tråd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Om det er noen som flommer over av FCC coins og er over level 43, så tar eg gjerne imot noe ting og tang, spesielt til VP karriere og online VP.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har i alle fall alle ting til online vp om du trenger. Har vel 70000 ish coins også. Spiller på playstation. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Jeg har i alle fall alle ting til online vp om du trenger. Har vel 70000 ish coins også. Spiller på playstation. Hadde vært ace om eg kunne fått noe, om du hadde giddet. IcedInsanity er navnet om du vil legge meg til Endret 4. mai 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Flott å få accomplishment'en for assist from crosses når vi har corner, jeg header på mål og en annen header inn returen fra keeper. Fikk også rating-boost for assist, ikke bare en laget-ditt-scorte-boost. Er så mye som er bug'a i pro clubs. Spilt litt på en helt ny bruker mens jeg venter på å få mitt eget nett, siden jeg blir frakobla altfor ofte. Første kampen fikk jeg 6.5 match rating (110 % sikker). Så ser jeg på statistics at jeg har spilt 1 kamp og at snittet mitt er 6.3. Ikke at det er verdens undergang, men det skjer nok slike feil etter veldig mange kamper. Lurer på hvilken rating man får om man quit'er en kamp. Om man f.eks. får 5.0 eller noe annet. Burde definitivt stått noe á la "er du sikker på at du vil quit'e? Du vil da få 5.0 match rating". Hvis man hadde 4.5 så er det den ratingen man burde få om man quit'er, så man ikke tjener på å quit'e. Endret 4. mai 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 å spille med norge i fifa 14 WC er ikke det letteste men har gjort det solid de 3 kampene, dessverre fikk jeg ett sent mål imot mot tyskland som gjorde at jeg tapte den kampen (fant ingen tråd om 14 wc men tenkte det er jo fifa 14 tross alt bare med noen småjusteringer og bare landslag ^^) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Om det er noen som flommer over av FCC coins og er over level 43, så tar eg gjerne imot noe ting og tang, spesielt til VP karriere og online VP.. Anyone else... ? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som har en Pro Club på PS3 jeg kan joine? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 https://youtube.com/watch?v=dlTI2zt_GMI Denne er ønskelig i FIFA 15! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Velkommen til 5. divisjon for deg som spiller med 4,5* lag. Vær vennlig å: (huk av etterhvert) Velg Liverpool [ ] Max press [ ] Hold inne X og R1 hele tiden [ ] Formasjon 3-2-5 eller tilsv. [ ] All out attack [ ] L1 + Y for å score [ ] eller innlegg til Suarez for å score [ ] pissespill! 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Velkommen til 5. divisjon for deg som spiller med 4,5* lag. Vær vennlig å: (huk av etterhvert) Velg Liverpool [ ] Max press [ ] Hold inne X og R1 hele tiden [ ] Formasjon 3-2-5 eller tilsv. [ ] All out attack [ ] L1 + Y for å score [ ] eller innlegg til Suarez for å score [ ] pissespill! Flere av de tingene der er ting eg har klaget på i hele år, eneste beskjed eg får tilbake at eg er dårlig i Fifa og trenger å øve mer. Forsatt mange som ikke skjønner at Fifa er på et så lavt nivå nå at alle kan mestre spillet. Følg disse reglene og man blir en av de store. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Og allikevel utsetter jeg meg for denne torturen litt for ofte. Kan legge til dommerens bruk av fordelsparagrafen hvor man kan spille tre-fire pasninger videre og allikevel få frispark hvis man mister ballen. Og at dommeren kan finne på å blase av midt i et angrep. Og Ai som står og glor istedetfor å gjøre noe. Ai som løper feil vei. L1 + Y. Skjønner ikke at man gidder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå