AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Han mener nok holde inne R1 er det vel, som gjør at computer presser ballfører Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Riktig. Hvordan funker det når man spiller flere på et lag? Altså tre stk. For eksempel... Og flere trykker r1.... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Det blir sikkert gang bang. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Mitt ønske er at man lager en egen filter for spille som konstant holder inne A/X i forsvar, og dem som faktisk ikke trenger å gjøre det. Personlig aldri brukt det og kommer aldri til å holde inne noe knapp for å få hjelp av spillet. En av de tingene eg hater mest med hele spillet, i tillegg til Innlegg og Høye baller som er enda verre. Angående innlegg som ble diskutert tidligere her så har det utrolig lite å si hvem som er i boks på Fifa i år, det er rett og slett altfor enkelt å score på innlegg. Og det ser man lett på YT når 90% av alle målene er innlegg. Eg vil ha tilbake et Fifa spill som faktisk har noen hardcore elementer i seg, som det er nå er det faktisk et STORT minus å være god i spillet. Det beste er å sende høye baller konstant eller spille på innlegg. Elsker Fifa men fy fan hvor mye eg hater retningen de har tatt de siste årene Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvordan er det "hjelp av spillet" kanskje en grunn til at du er så dårlig på høye baller og innlegg fordi du ikke bruker de midlene man har tilgjengelig for å forsvare seg mot det? De som ikke følger løp voldtar jeg jo med stikkere gjennom. Holde inne R1 er for min del en "must-have" når man skal forsvare seg mot spillere som er oppe på et visst nivå. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Hvordan er det "hjelp av spillet" kanskje en grunn til at du er så dårlig på høye baller og innlegg fordi du ikke bruker de midlene man har tilgjengelig for å forsvare seg mot det? De som ikke følger løp voldtar jeg jo med stikkere gjennom. Holde inne R1 er for min del en "must-have" når man skal forsvare seg mot spillere som er oppe på et visst nivå. Holder inne RT i forsvar men det er ikke i nærheten av det eg klager på med at folk holder inne A i forsvar hele kampene. Å holde inne Rt følger ikke løp. Skjønner ikke hvorfor du blander inn følging av løp i dette. Snakker da ikke om den slags. Snakker om all automatikken og alle tingene man kan gjøre for å få hjelp av spillet... De tingene du snakker om krever da ferdigheter. Å hold inne en knap krever ingenting som masse annet dette året Endret 21. april 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Holder man inne A så "hjelper" det vel bare spilleren man selv styrer? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Holder man inne A så "hjelper" det vel bare spilleren man selv styrer? Er ikke det nok. Eg spiller veldig mye på dribling og skilled dribling, en sjelden sak man ser andre gjør. Når motstanderen konstant holder inne A gjerne med en defensiv taktikk der lange baller er det eneste den person kan kamp etter kamp så blir man frustrert. Får virkelig ikke håpe at folk tror at Fifa krever så mye skills for å vinne kamper. Altfor mye automatikk, tilfeldigheter og ting som er lang enklere å gjøre. En av de beste grunnene til at Fifa selger veldig bra, apellerer til alle Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nokså sikker på at A kun påvirker den spilleren man styrer, altså at han jager mann etc. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nokså sikker på at A kun påvirker den spilleren man styrer, altså at han jager mann etc. Ja det er bare spilleren man styrer. Men en ekstrem forskjell med en gang eg møter en som ikke bruker det, Desverre sjeldent. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nokså sikker på at A kun påvirker den spilleren man styrer, altså at han jager mann etc. Ja det er bare spilleren man styrer. Men en ekstrem forskjell med en gang eg møter en som ikke bruker det, Desverre sjeldent. Er de gode, de som ikke bruker A? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Vil heller ikke si at dem som kun bruker driblinger/avanserte driblinger er særlig gode.. Ofte så avkler man mange av dem totalt om man klarer å forhindre dem i å drible. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ikke bruke de mer banale funksjonene i FIFA --> Dumt. Skjønner ikke at det er negativt bare fordi du ikke klarer å kjøre "skilled dribbling". Kanskje du burde øve litt mer på driblingen din Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ikke bruke de mer banale funksjonene i FIFA --> Dumt. Skjønner ikke at det er negativt bare fordi du ikke klarer å kjøre "skilled dribbling". Kanskje du burde øve litt mer på driblingen din Forventet ikke noe bedre svar her inne siden Fifa er et spill der alle får følelsen av at de mestre, kudos til EA. Eg har iallefall sagt min mening om dette forferdelige spillet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Føler ikke eg mestrer det, men det gjør jo tydeligvis du med dine skilled driblinger som du ikke får til. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Føler ikke eg mestrer det, men det gjør jo tydeligvis du med dine skilled driblinger som du ikke får til. Ja det er sikkert derfor. At eg ikke er god nok, du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Du gir uttrykk for at du er kjempegod,men du får ikke til å spille.mot de du kaller for dårlige fordi du.ikke klarer å drible disse. Slående logikk. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Du gir uttrykk for at du er kjempegod,men du får ikke til å spille.mot de du kaller for dårlige fordi du.ikke klarer å drible disse. Slående logikk. Eg vil si eg er LANGT over gjennomsnittet. Stats på season er 43-7-3 men likevel meget misfornøyd fordi de kampene eg ikke vinner er ofte mot folk som er på lik linje med apekatten i Afrika. Null ferdigheter eller forståelse for fotball, men jævla gode å sende høye baller. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Enda en som skriver bokmål med "eg", kan det være et ukjent familiemedlem av deg Jotun? Og JE, er det noe poeng i å sutre over at du taper et par kamper pga uflaks? Det skjer i virkeligheten, og det skjer på FIFA. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Enda en som skriver bokmål med "eg", kan det være et ukjent familiemedlem av deg Jotun? Og JE, er det noe poeng i å sutre over at du taper et par kamper pga uflaks? Det skjer i virkeligheten, og det skjer på FIFA. JEG skriver heller mer dialekt, men fullt mulig JEG sutrer litt for mye. Det gjør meg bare så forbanna at år etter år blir Fifa enda enklere og med enda større smutthull å spille på. I starten på Fifa 14 var det jo helt ekstremt hvor mange innleggsmål man fikk i mot. Heldigvis hadde EA stolthet nok til å faktisk fikse den feilen. Hadde de latt den stå hadde nok enda flere kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå